بازدید 3915

اعتراض جلالی به تعویق زمان قرعه‌کشی لیگ

کد خبر: ۷۰۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 03 July 2017
سرمربی تیم پیکان نسبت به تعویق زمان برگزاری قرعه‌کشی لیگ برتر اعتراض کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که پیش از این عنوان شده بود قرعه‌کشی لیگ هفدهم ۱۵ تیرماه برگزار خواهد شد اما سازمان لیگ اعلام کرد این قرعه‌کشی با سه روز تعویق یعنی ۱۸ تیرماه برگزار می شود.

بر همین اساس مجید جلالی با اعتراض نسبت به این مساله، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی تیم‌ها برای هر چه بهتر سپری شدن دوران آماده‌سازی پیش فصل و انجام بازی‌های دوستانه تیم‌های لیگ برتری نیاز دارند خیلی زودتر از این تکلیف بازی‌های خود را بدانند.

وی افزود: شما می‌دانید اکثر تیم‌های لیگ برتر ایران در دوران آماده‌سازی مقابل هم به میدان می‌روند و اگر قرعه‌کشی بازی‌ها زودتر برگزار شود تیم‌ها می‌توانند خیلی زود و با خیال راحت حریفان‌شان را انتخاب کنند. اگر در قرعه‌کشی شرایط طوری رقم خورد که ما مجبور شدیم در هفته‌های ابتدایی مقابل همان تیم‌ها که برابرشان بازی دوستانه انجام دادیم به میدان برویم مشخص نیست این بازی‌های دوستانه بیشتر به سود کدام تیم‌ها خواهد بود.

جلالی ادامه داد: از طرف دیگر پس از انجام قرعه‌کشی هم ممکن است بسیاری از بازی‌های دوستانه تازه برای تیم‌ها هماهنگ شود بنابراین برای حساس‌ترین دوران آماده‌سازی تیم خود نمی‌داند از قبل برنامه‌ای داشته باشد و این قطعا روی کیفیت بازی‌ها در شروع لیگ تاثیر خواهد گذاشت. انتظار ما از سازمان لیگ این بود که در این مورد تخصصی‌تر عمل می‌کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با مسئولان سازمان لیگ صحبت می‌کنم آنها همیشه از تبعیت کردن از نحوه برگزاری مسابقات از کشورهای معتبر اروپایی می‌گویند. به عنوان مثال طولانی بودن زمان نقل و انتقالات به مدت چهار ماه را مثال می‌زنند و می‌گویند این زمان باید با تقویم بین‌المللی فوتبال مطابقت داشته باشد در حالیکه می‌دانیم این موضوع عملا به ضرر فوتبال و تیم‌های ماست پس چگونه است که در مقوله برنامه‌ریزی و اعلام تقویم مسابقات در سریعترین زمان ممکن از کشورهای پیشرفته تبعیت نمی‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر