بازدید 4465
سوژه

رضایتنامه طارمی؛یک میلیون یورو/آقای گل دنبال تخفیف

طارمی موظف می شود پاسپورت خود را به مسئولان باشگاه داده تا کارهای مربوط به صدور ویزایش برای حضور در اردوی اوکراین صادر شود.طارمی باید علاوه بر بخشش مبلغی که از باشگاه طلبکار است پول هنگفتی را هم برای خروج از جمع شاگردان برانکو پرداخت کند.
کد خبر: ۷۰۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹ 02 July 2017
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قطعی خود را برای لژیونر شدن مهدی طارمی به این بازیکن اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم داشتند به ازای دریافت یک میلیون یورو اجازه خروج این بازیکن را صادر کنند. شرطی که طارمی قصد داشت با تخفیف گرفتن کاهش دهد تا راحت تر راهی اروپا شود. مدیران پرسپولیس در جلسه روز گذشته خود حاضر نشدند این رقم را کاهش دهند و طارمی باید علاوه بر بخشش مبلغی که از باشگاه طلبکار است پول هنگفتی را هم برای خروج از جمع شاگردان برانکو پرداخت کند.

تلاش طارمی برای گرفتن تخفیف از پرسپولیسی ها بی نتیجه مانده است و این بازیکن باید تا فردا جواب نهایی را برای پذیرش شرط مدیران باشگاه اعلام کند. در غیراینصورت طارمی موظف می شود پاسپورت خود را به مسئولان باشگاه داده تا کارهای مربوط به صدور ویزایش برای حضور در اردوی اوکراین صادر شود. هیچ بعید نیست مهاجم گلزن پرسپولیس باز هم از طاهری فرصت بخواهد تا بتواند پول لازم را به باشگاه تزریق کرده و به هر قیمتی لژیونر شود.

احتمال می رود طارمی پول رضایتنامه اش را در چند قسط بدهد. باشگاه پرسپولیس حاضر نیست تخفیفی برای پرداخت رضایتنامه بدهد و به همین خاطر طارمی چاره ای جز پذیرش شرط پرسپولیسی ها ندارد تا بتواند در فصل منتهی به جام جهانی در اروپا بازی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر