بازدید 3968

تشکیل کارگروه «کاسپین» در کمیسیون اصل ۹۰

کد خبر: ۷۰۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 02 July 2017
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران کاسپین در کمیسیون اصل ۹۰ خبر داد.

داوود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه 11 تیر) کمیسیون متبوع خود، گفت: در جلسه امروز مشکلات به وجود آمده درباره موسسه مالی و اعتباری کاسپین و آرمان بررسی شد.

وی با بیان اینکه در جلسه عصر امروز ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، پالیزدار مشاور معاون اول رئیس‌جمهور، مسئولان نیروی انتظامی، اعضای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور داشتند، ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که باید برای جلوگیری از رخ دادن مشکلات در موسسات مالی و اعتباری از بدو تاسیس آنها اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه در جلسه عصر امروز مقرر شد کارگروهی برای حل مشکلات موسسات اعتباری کاسپین و آرمان در کمیسیون اصل 90 تشکیل شود، افزود: این کمیته مرکب از نمایندگان دستگاه‌های مختلف اعم از ناجا، قوه قضائیه و بانک مرکزی است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به کارکرد این کارگروه، اظهار داشت: مقرر شد در این کارگروه ظرفیت‌هایی که می‌توان از طریق آن مشکلات سپرده‌گذاران را حل کرد، مورد بررسی قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: کارگروه تشکیل شده ماموریت یافت اموال تعاونی‌های ادغام شده را که موسسه مالی کاسپین را ایجاد کرده‌اند را شناسایی و ارزیابی کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان