بازدید 5641

جهش خیره کننده رونالدو:کریس به مسی رسید

. هر دو 34 بازی در سال 2017 انجام داده اند. مسی کارش را با 32 گل و 7 پاس گل و رونالدو با 33 گل و 6 پاس گل به اتمام رساند ولی در افتخارات فردی این رونالدو بود که با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان توانست جو رسانه ای را به طرف خود کشانده و شانس اول توپ طلای 2017 لقب بگیرد
کد خبر: ۷۰۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷ 02 July 2017
نیمه دوم سال 2016 را باید به نام مسی نوشت چرا که رونالدو به سبب مصدومیت در فینال یورو، هنوز به دوران اوج خود بازنگشته بود.

به گزارش تابناک ورزشی، با شروع سال 2017 رونالدو به تدریج آمار فردی خود را بهبود بخشید و نشان داد که در حال نزدیک شدن به روزهای اوج خود است و این را به خصوص در دو ماه انتهایی فصل 2016-17 ثابت کرد.
با شکست پرتغال از شیلی در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها و استراحت کادر فنی سلسائو به رونالدو، فصل برای CR7 به طور رسمی پایان یافت. برای مسی این اتفاق دو هفته زودتر رخ داده بود.

 
از شروع سال 2017 تا به امروز، مسی و رونالدو رقابتی شانه به شانه از لحاظ آمار انفرادی داشته اند. رونالدو که از مسی عقب بود، با درخشش در دو ماه گذشته و گلزنی های متوالی، در نهایت توانست خود را به فوق ستاره آرژانتینی برساند. هر دو 34 بازی در سال 2017 انجام داده اند. مسی کارش را با 32 گل و 7 پاس گل و رونالدو با 33 گل و 6 پاس گل به اتمام رساند؛ ولی در افتخارات فردی این رونالدو بود که با قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان توانست جو رسانه ای را به طرف خود کشانده و شانس اول توپ طلای 2017 لقب بگیرد.
 
 رونالدو همچنین توانست عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان را نیز از آن خود کند(12 گل برابر 11 گل مسی)
مسی نیز با بارسا فاتح کوپا دل ری شد و عنوان آقای گلی لالیگا را کسب کرد(37 گل برابر 25 گل رونالدو).
 
پس از اتمام لالیگا و در ماه ژوئن،  مسی در یک بازی دوستانه آرژانتین برابر برزیل حضور یافت که گلی به ثمر نرساند اما رونالدو ضمن حضور در فینال لیگ قهرمانان و دو گلی که در برابر یووه به ثمر رساند، در بازی دوستانه پرتغال برابر لیتوانی دو گل زد و سپس در 4 بازی پرتغال در جام کنفدراسیون ها دو بار گلزنی کرد و سه عنوان MVP(بازیکن برتر مسابقه) را نیز به دست آورد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار