بازدید 12486
۶

گستاخی‌ ترکی فیصل علیه ایران در نشست منافقین

کد خبر: ۷۰۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 02 July 2017
ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات سعودی با شرکت در نشست گروه تروریستی منافقین در پاریس، ادعاها و اتهامات تازه ای را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، شاهزاده ترکی فیصل بدون درنظر گرفتن حمایت علنی عربستان از تروریست ها بویژه در عراق و سوریه و تفکر وهابیت به عنوان سرمنشاء فکری آنها مدعی شد: "دولت ایران بزرگترین حامی تروریسم است".

وی در ادامه ادعاهای واهی خود در جمع منافقین کوردل گفت: "آیت الله خمینی (ره) برای صدور انقلابها و کودتاها به منطقه تلاش کرد".

ترکی فیصل سپس بدون اشاره به سیستم حکومتی پادشاهی در عربستان و بی گانه بودن این کشور با واژه انتخابات و دموکراسی مدعی شد: "رفتار نظام ایران، این کشور را واجد شرایط نمی کند که یک نظام دموکراتیک باشد".

ترکی فیصل در ادامه گستاخی خود افزود: "باید مسئولان نظام ایران را به دادگاه کیفری بین المللی سپرد".

وی همچنین گفت: "تلاشها برای مقابله با نظام ایران، مشروع است".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶
با این ادبیات و دیدگاه ، آیا امنیت زائران ایرانی در سرزمین حجاز تامین است ؟
توی جنگ حرف اول و مردم کشورها میزنند..شما مردم ایران و با مردم عربستان یکی میکنی..شما 30 میلیون بسیجی مخلص رو با اون شاهزادهای شهوت پرست یکی میکنی..جمع کنید خودتونو تا با خاک یکسان نشدین..ما هرچی بخاطر اسلام هیچی نمیگیم شما پروترمیشین
ترکی فیصل باید مواظب خودش باشه ، خیلی بیشتر از کوپنش شکر می خوره!
خاک برسر این جماعت یک روز صدام حالا سعودی این جماعت احمق اندازه سر سوزن بینش سیاسی ندارند البته به جاش بینش اقتصادی دارن که سعودی های احمق تر از خودشون رو به خاطر غلطی که از پسش برنمیان سرکیسه کنن .
اینم چند وقت ئیگه می ندازنش کنار حالا بیاد هر چی می خواد حرف مفت بزنه.
انسان چقدر باید به درجه ای از رذالت و بی شرفی رسیده باشه که با دشمانان خونی و تاریخی ملتش یعنی ال سعود هم پیمان شود و از اون بعنوان حامی اش دعوت کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار