بازدید 4225

آماده‌باش کامل در زندان‌های رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۷۰۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 02 July 2017
رژیم صهیونیستی با ادعای تهدید اسرای فلسطینی دربند این رژیم علیه زندانیان اسرائیلی، در زندان‌های خود آمادباش کامل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، اداره زندان های رژیم صهیونیستی در پی اعلام ممنوع بودن ملاقات خانواده اعضای جنبش حماس با فرزندان زندانی خود، تصمیم به آماده باش کامل در بازداشت گاه های این رژیم گرفت.
 
رژیم صهیونیستی اخیرا خانواده‌های اسرای جنبش حماس را از ملاقات با فرزندان‌شان در زندان‌های خود منع کرده است.
 
منابع فلسطینی گفتند که ادعای رژیم صیهونیستی در راستای توجیه فشارهای این رژیم بر اسرای فلسطینی و اتخاذ اقدامات ظالمانه علیه آنان است.
 
رافت حمدونه مدیر مرکز مطالعات اسرای فلسطینی روز شنبه گفت: اقدام رژیم صهیونیستی در جلوگیری از دیدار خانواده های اعضای حماس با فرزندان‌شان می تواند به ایجاد تنش در داخل زندان های این رژیم بینجامد.
 
وی تاکید کرد که این تصمیم اقدامی غیرقانونی و مغایر با موافقنامه‌ها و مقررات بین المللی به ویژه توافقنامه‌های دوم و چهارم ژنو است.
 
وی از رسانه ها و نهادهای حقوقی و بشردوستانه در فلسطین و جهان خواست برای جلوگیری از این اقدام، رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار دهند.
 
بیش از یکهزار و 800 اسیر فلسطینی از 28 فروردین ماه (17 ماه آوریل) گذشته در اعتراض به وضعیت بد زندان های رژیم صهیونیستی و سیاست های تجاوزکارانه این رژیم علیه اسیران دربند، دست به اعتصاب غذای سراسری زدند.
 
این افراد سرانجام در پی توافق با اداره امور زندان های رژیم صهیونیستی، سوم خردادماه و پس از 40 روز به اعتصاب غذای خود پایان دادند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل