بازدید 5860
۱

کشته‌شدن سرباز نیروی‌انتظامی در خلیل‌آباد

فرمانده انتظامی خلیل آباد از کشته‌شدن یکی از عوامل نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 01 July 2017
فرمانده انتظامی خلیل آباد از کشته‌شدن یکی از عوامل نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی الله رحمانی در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به اینکه این اتفاق در روستای سرمزده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اتفاق افتاده است، افزود: در درگیری شب گذشته استوار یکم صادق یوسفی از عوامل نیروی این شهرستان کشته شده است.

وی با اعلام اینکه پرونده تحت رسیدگی بوده و دستورات مقام قضایی در حال اجرا شدن است، اظهار کرد: به محض تکمیل شدن پرونده اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی خلیل آباد با بیان اینکه اکنون چون همه زوایای این ماجرا روشن نشده است نمی شود اظهار نظری کرد، از شهروندان خواست به اخباری که در فضای مجازی منتشر می شود هیچ گونه توجهی نکرده و اخبار را تنها از کانال رسمی دادگستری و نیروی انتظامی دریافت کنند.

شب گذشته هشتم تیرماه در ساعت 20.17 دقیقه برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انجام درگیری در روستای مزده بلافاصله ماموران کلانتری شهرستان خلیل آباد به محل اعزام شدند.

پس از دریافت دستورات لازم از سوی مقام قضایی ماموران وارد محل حادثه شده و با جسد استوار یکم صادق یوسفی مواجه می شوند.

به رغم اینکه برخی منابع از دستگیری دو نفر در محل حادثه که حالت طبیعی نداشته و کشته شدن مامور نیروی انتظامی با شلیک گلوله خبر داده اند اما این پرونده جهت روشن شدن جزئیات دقیق آن در دست بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
خلیل آباد کجا است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل