بازدید 4589

تیم ملی امارات حاضر به رویارویی با قطر نشد!

بعد از لغو این دیدار، بازیکنان تیم ملی امارات با بازیکنان قطر دیدار کردند و از آنها برای اتخاذ چنین تصمیمی عذرخواهی و تاکید کردند که آنها دوست داشتند که این دیدار برگزار شود اما یک تماس تلفنی باعث لغو آن شد.
کد خبر: ۷۰۷۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 01 July 2017
تیم ملی امارات در رقابت‌های اسنوکر آسیا حاضر نشد برابر تیم قطر به میدان برود، موضوعی که باعث خشم و عصبانیت قطری‌ها شده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الرای، رقابت‌های اسنوکر آسیا در قرقیزستان در حال برگزاری است و تیم‌هایی مانند امارات، قطر و ایران هم این رقابت‌های حضور دارند. قرار بود که دو تیم ملی قطر و امارات که اخیرا روابط سیاسی آنها دچار تنش شده در این رقابت‌ها به مصاف هم بروند، همه چیز آماده برگزاری این رقابت بود و بازیکنان دو تیم خود را آماده حضور در میدان می‌کردند که به یک‌باره امارات تصمیم گرفت که به خاطر قطع رابطه سیاسی با قطر، با این تیم مسابقه ندهد و بازیکنان محل برگزاری بازی را ترک کردند.

این اقدام اماراتی‌ها باعث خشم قطری‌ها شده و از آن به عنوان یک رسوایی بزرگ برای کشور امارات یاد کردند و به احتمال خیلی زیاد باعث محرومیت طولانی مدت این کشور عربی خواهد شد.

نکته جالب این که بعد از لغو این دیدار، بازیکنان تیم ملی امارات با بازیکنان قطر دیدار کردند و از آنها برای اتخاذ چنین تصمیمی عذرخواهی و تاکید کردند که آنها دوست داشتند که این دیدار برگزار شود اما یک تماس تلفنی باعث لغو آن شد.
امارات و عربستان بعد از تنش سیاسی اخیر با قطر کلیه روابط خود با این کشور را به حالت تعلیق درآورده و حتی این قطع رابطه به ورزش هم کشیده شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر