بازدید 9090
۴

ریاض خطاب به قطر: کاسه صبر ما لبریز شده است!

کد خبر: ۷۰۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 01 July 2017
وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ایی اعلام کرد محاصره و تلاش برای انزوای قطر یک پیام دارد و آن این است که کاسه صبر ما لبریز شده است.

به گزارش مهر، وزارت خارجه عربستان در صفحه خود در توییتر بیانیه ای را منتشر کرده که علاوه بر متهم کردن قطر به حمایت از افراط گرایی و تروریسم اعلام کرده که انزوا و محاصره قطر حامل یک پیام بود که کاسه صبر ما لبریز شده و این کشور نمی تواند سیاست های فعلی خود را ادامه بدهد.

عربستان در این بیانیه اعلام کرد: با حمایت های قطر از تروریسم و افراط گرایی که امنیت ما و امنیت منطقه را به خطر می اندازد مخالف هستیم.

ریاض همچنین قطر را به بدعهدی متهم کرده و گفته دوحه به هیچکدام از تعهدات خود برای توقف حمایت مالی از تروریسم و عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر  عمل نکرده و همه تلاش ها با این کشور به بن بست رسیده است که آخرین مورد آن در سال های 2013 و 2014 رخ داد.

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بعد از قطع روابط خود با قطر فهرستی از مطالبات خود را در 13 بند به قطر ارائه داده اند که با مخالفت این کشور مواجه شده است، عربستان، امارات، مصر و بحرین اعلام کرده بودند اگر در مهلت 10 روزه دوحه تمام شروط کشورهای عربی را بپذیرد این کشورها حاضر خواهند شد تا محاصره قطر را به پایان رسانده و روابط با دوحه را از سر بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
واقعا عربستان دیوانه شده
"دیگ به دیگ میگه روت سیاه "در اینجا تجلی عینی و بیرونی پیدامیکنه.
هم عربستان وهم قطر به همراهی سایر مسببین گروه های تروریستی وحامیان و تامین کنندگان مایحتاج و پول و اسلحه آنها باهم رقابت میکردند و حالا همدیگر رو متهم میکنند.
رسوایی ،آخر و عاقبت خیانت به مردمه ،که الان هم ابنها درگیرش شدن .
ان شاءالله با نابودی آل کثیف سعود و خلیفه و سایر دیکتاتور های مستبد ملتهای اسلامی نجات پیدا کنن.
ضمن احتیاط وندادن باج عربستان هیچ غلطی نمی تواند بکند .
شما که اینهمه پول دارین یک کاسه دیگر بخرین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل