بازدید 4706

ساخت نیروگاه خورشیدی ۷ مگاواتی در کبودراهنگ

کد خبر: ۷۰۷۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 29 June 2017
مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تصویب احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۷ مگاوات در اراضی شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدحسین مرادی از تصویب مرحله سوم و چهارم طرح مجموعه شهری همدان در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه مرحله سوم و چهارم طرح مجموعه شهری همدان به تصویب اعضای جلسه رسید.

وی گفت: سومین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان همدان به ریاست معاون امور عمرانی استاندار و به دبیری مدیر کل راه و شهرسازی و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط تشکیل شد.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: هدف اصلی طرح‌های مجموعه شهری توزیع و تمرکز متناسب جمعیت و فعالیت، سامان‌دهی اسکان کم‌درآمدها، ‌از میان برداشتن فاصله مرکز و پیرامون شهر، برنامه‌ریزی برای مدیریت واحد یا هماهنگ شده برای مهار آسیب‌های زیست‌محیطی است.

وی با بیان اینکه طرح مجموعه شهری همدان دارای ۶ مرحله مطالعاتی است، گفت: قسمت اول این طرح شامل تعیین و تدقیق محدوده جایگاه مجموعه شهری در استان و سطح ملی، قسمت دوم مطالعات پایه، قسمت سوم تحلیل و آینده‌نگری، قسمت چهارم مبانی برنامه‌ریزی، قسمت پنجم تدوین طرح و قسمت ششم نحوه ارائه اسناد طرح است.

مرادی اظهار داشت: این طرح شهرهای همدان، بهار، مریانج، جورقان، لالجین، صالح‌آباد، مهاجران و شهر جدید حورا را با مرکزیت شهر همدان در بر می‌گیرد.

وی یادآور شد: طرح هادی روستای شمس‌آباد از توابع شهرستان اسدآباد در راستای فراهم‌سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستا، ایجاد تسهیلات برای بهبود مسکن روستاییان، ایجاد شبکه ارتباطی منظم و ساماندهی منطقی نظام توزیع خدمات در سطح روستا مورد بررسی و تأیید اعضا قرار گرفت.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان همدان گفت: در این جلسه چهار طرح در زمینه صنایع و کشاورزی به خصوص احداث نیروگاه خورشیدی به ظرفیت هفت مگاوات در اراضی شهرستان کبودراهنگ به تصویب رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی