بازدید 24281
سوژه جالب داورهموطن در نيمه نهايي جام كنفدراسيون ها براي ميليون ها بيننده تلويزيوني

جذابترين تصويرسال براي فوتبال ايران/كل كل رونالدو با فغانی!+عكسها

چند تصمیم فغانی با اعتراض بازيكنان دو تيم پرتغال و شيلي روبرو شد؛ از جمله در دقایق پایانی که اعلام یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه پرتغال، واکنش شديد کریس رونالدو را به همراه داشت،صحنه اي كه ميليون ها ايراني علاقمند و بيدار منتظرش بودند!فغاني پيش از اين با نيمار و مسي هم كل كل مشابه داشت اما انصافا ديدار پربرخورد و خشن امشب در نيمه نهايي جام كنفدراسيون ها را خوب قضاوت كرد
کد خبر: ۷۰۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۴ 29 June 2017
در نیمه اول دیدار شیلی و پرتغال كه با تساوی بدون گل به پایان رسید بازی پربرخورد دو تیم، علیرضا فغانی را مجبور کرد به ستاره های هر دو تیم تذکرهای جدی بدهد؛ از جمله به کریس رونالدو.

به گزارش تابناك ورزشي، داور سرشناس فوتبال كشورمان كه اين سالهاي اخير در كنار نتايج درخشان تيم ملي ، يكي از افتخارات فوتبال ايران در سطح بين المللي محسوب مي شود و بارها باعث غرور فوتبال دوستان ايراني شده است، تا دقايق أوليه بامداد امروز پنجشنبه مامور قضاوت ديدار پرستاره پرتغال و شيلي بود تا اين بار عليرضا فغاني را در قابي مستقيم با بهترين بازيكن جهان ببينيم.

فغاني كه پيش از اين با قضاوت ديدار بارسلونا در جام جهاني باشگاهها، كنار مسي ، نيمار و لوييس سوارز قرار گرفته بود، اين بار كريستيانو رونالدو، ويدال ، الكسيس سانچز و ستاره هاي ديگر را كنار خود مي ديد و انصافا از پس قضاوت اين ديدار پربرخورد و طولاني به خوبي بر آمد تا مشخص شود گزينه اي بسيار مناسب براي سوت زدن در جام جهاني ٢٠١٨ روسيه است.

بازیکنان دو تیم در نیمه اول بارها با خطاهای نسبتا شدید، باعث توقف بازی شدند و در این بین چند تصمیم فغانی با اعتراض روبرو شد؛ از جمله در دقایق پایانی که اعلام یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه پرتغال، واکنش کریس رونالدو را به همراه داشت.

او با چهره ای برافروخته به سمت فغانی رفت و در حالی که انگشتش را به سوی او گرفته بود، مشغول صحبت شد اما فغانی با خونسردی کاپیتان پرتغال را دعوت به سکوت کرد و بعد با یک تذکر جدی از او خواست به تصمیماتش احترام بگذارد. رونالدو هم که چاره ای نداشت، به بحث ادامه نداد تا بازی ادامه پیدا کند.


 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
کسانیکه بخاطر همین فرد پرتغالی میلیون ها کامنت بر علیه آقای مسی گذاشتید اگر وجدان دارید از آقای مسی عذر خواهی کنید در ضمن هیچگاه کسی را زود قضاوت نکنید.
پس من بعنوان یک ایرانی از آقای مسی عذر خواهی می کنم بخاطر توهین های عده ای بی سواد به ایشان
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
شما مگه آقای جمشید مشایخی هستی ؟
حتی برخی افراد مشهور نیز ممکن است برای خیلی مشهور شدن مثلا چند بار یا ده‍ها بار بیشتر دست
چه افتخار بزرگی نصیبمون شده! واای خدا
جذابترین تصویر سال فوتبال ایران!!!!
ای بدبختها
حتی برخی افراد مشهور نیز ممکن است برای مشهورتر شدنِ ناگهانیِ هر چه بیشتر مثلاً چند برابر یا ده ها برابر قبل دست به اعمال یا تظاهر دلپسند، قابل تحسین و تقدیر، جذاب یا عملی قهرمانانه که خوب و روی مثبت قضیه است اما در روی منفی قضیه، برخی افراد ممکن دست به اعمال یا تظاهرات ناشایست، خلاف قانون، عُرف، وجدان، عیر جوانمردانه، وحشیانه یا غیره نمایند از جمله تحت پوشش انجام وظیفه، بهانه گیری از فوق ستاره های جهانی تا از طریق خبر، عکس و پخش زنده بواسطه ی صدها، روزنامه، مجله، عکاس و دوربین تلویزیونی در معرض دید صدها میلیون خواننده و بیننده در سراسر جهان قرار بگیرد اما من تصور میکنم عملکردها و موفقیت های تحسین برانگیز و قابل تقدیر آقای علیرضا فغانی نشان میدهد که او می داند عملکردها و قضاوت او بشدت زیر ذره‌بین مسئولان داوری فیفا، قاره ها، سایر کارشناسان فوتبال و بینندگان قرار دارد.
امیدوارم قضاوت او و سایر داوران بر پایه ی قانون، عدل، انصاف و جوانمردی باشد بنحویکه مورد تحسین هر دو تیم، طرفداران منصف هر دو تیم، بینندگان، کارشناسان و مسئولین داوری و هموطنانمان قرار بگیرد.
بیچاره،قیافه متزلزل فغانی رو می بینید...
رونالدو همان فردی است که خیلی از ایرانی ها بخاطرش ایشان به آقای مسی توهین کردند!
اکنون بخاطر توهین رونالدو به یک داور ایرانی باید کی روش پرتغالی از تیم ملی ایران کنار گذاشته شود.
فغانی کلا عقده ایه و با ستارگان کل کل میکنه تا مطرح بشه. اون از برخوردش با رونالدینو در باشگاه های جهان، این از دیشبش و قبلا هم با ستاره های استقلال و پرسپولیس نامهربان بود ولی در عوض به سپاهان عشق میورزید
آقای فغانی شما مایه افتخار ایران و آسیایی ، " همیشه سربلند باشی"
افتخار فوتبال ایران جناب فغانی و همکاران عزیزشان
بازیکنان که هیچ!!! مگر اینکه داوران با بزرگان فوتبال مواجه شوند و باعث غرور و افتخار شوند!!!
نتیجه بازی چی شد ؟
ایول جناب فغانی ان شاء الله بعداز استاد فنایی به عنوان کمک داور فینال جام جهانی ۹۸ فرانسه دومین بار در فینال جام جهانی یک نماینده از ایران عزیز حضور داشته باشه
به قضاوت فغانی کاری ندارم بدنبود ولی معمولاً شگرد ستارگان بزرگ فوتبال برای داورانی که نمی شناسن همینه ، خیلی جای نگرانی نیست بایستی دید چه نمره ای به این قضاوت ازطرف کمیته داوران میدن ضمن اینکه رونالدو اصولاً آدم مغرور وکم جنبه ای هست.
كلا ما ايرانيها خيلي بدبختيم كه مواجه شدن با فوتباليست هاي خارجي آنقدر برايمان مهم است. يكي شبيه مسي پيدا ميشه خودشو ميكشه تا بره يك عكس با اصلش بندازه كه اونهم محل نميده (البته هزينه اش پاي كي بود مهمه) حالا هم اين يكي.
ايرانيها كلا خودباخته اند. متاسفانه!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان