بازدید 7405

وارنا ؛ سفر به سواحل ماسه های طلایی

کد خبر: ۷۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 21 June 2017
تور بلغارستان و تور وارنا هنوز هم یکی از مفرح ترین ، ارزانترین و زیباترین سفرهای خارجی برای گردشگران ایرانی به حساب میرود. از زیبایی های طبیعی تا تفریحات ساحلی در سواحل شن های طلایی و اسکی بازی در زمستان همه و همه بلغارستان را به یکی از جذاب ترین و ارزانترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.
 
نوع تفریحات موجود در تور بلغارستان متفاوت از تفریحاتی خواهد بود که شما در تور کرواسی یا تور روسیه و تور مسکو سنت پترزبورگ تجربه میکنید . گلدن سندز در وارنا استراحتگاهی خوب برای کودکان و خانواده‌هاست . این سواحل دارای امکانات ورزشی ، تفریحی و چشمه‌های آب درمانیست که تا به حال چندین بار جایزه بین المللی پرچم محیط زیست رو دریافت کرده است.
 
سواحل گلدن سندز (ماسه‌های طلایی) در محدوده‌ای به طول۵کیلومتر دارای بیش از 100 هتل است که خیابان کنار ساحل در آن مهمترین محل تفریحات و تجمع توریست‌هاست . رستوران‌ها، کافه‌ها، مغازه‌ها و ... همگی در اطراف این خیابان و به نوعی نزدیک ساحل هستند که سالیانه حدود 6.5 میلیون توریست رو به خودش جذب میکنند و ایرانیان در رده اول بازدید کنندگان از بلغارستان هستند.
 
بار سفرتون رو بستید؟ اگر میخواید عکس و فیلم های بلغارستان رو ببینید و یا در قرعه کشی ما شرکت کنید ، با کلیک کردن روی لینک تور بلغارستان ، تور وارنا و تور روسیه    خودتون رو برای سفر به این کشورها از طرف ایران مرکز ، تنها مجری مستقیم تور بلغارستان آماده کنید. شاید شما مسافر بعدی تور بلغارستان باشید.
                    

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل