بازدید 3421

فرجام جنایت در پاتوق شیشه‌ای

کد خبر: ۷۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 21 June 2017
جوان شیشه‌ای که در جریان درگیری با جوانی در پاتوق معتادان دست و پای وی را بسته و باعث مرگش شده بود، در جلسه محاکمه گفت که قصد داشته فقط مقتول را گوشمالی بدهد اما ناخواسته باعث قتلش شده است.

به گزارش همشهری، روز 12بهمن 93مأموران كلانتري 128تهران نو جسد مردي ناشناس را در حوالي بزرگراه شهيد ياسيني كشف كردند. جنازه متعلق به مردي 30ساله بود كه در گودالي افتاده و دست و پاهايش از پشت بسته شده بود. به اين ترتيب ماجرا به محسن مديرروستا، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران گزارش و تحقيقات در اين‌باره آغاز شد.

شواهد نشان مي‌داد او مورد ضرب و شتم قرار گرفته و خفه شده است.با انتقال جسد به پزشكي قانوني هويت مقتول مشخص شد. او اهل يكي از شهرهاي شمالي كشور بود و در يك پيتزافروشي كار مي‌كرد. همچنين معلوم شد روز جنايت حدود 400هزار تومان پول و يك گوشي تلفن همراه از مقتول سرقت شده است.

با گذشت 5‌ماه از اين جنايت افسران آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد 2نفر از تبهكاران شرق تهران در اين جنايت دست دارند. 

به اين ترتيب متهمان دستگير شدند و يكي از آنها در بازجويي‌ها به ارتكاب جنايت اعتراف كرد. 

او گفت: من و دوستانم در كانال فاضلاب مشغول مصرف مواد بوديم كه مقتول بي‌اجازه وارد آنجا شد. من هم او را كتك زدم و دست و پايش را بستم اما فكر نمي‌كردم اين كار باعث مرگش شود.

در جلسه محاكمه كه ديروز در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي اصغر عبدالهي و با حضور قاضي كيخا برگزار شد، ابتدا اولياي دم خواستار قصاص متهم شدند. 

سپس متهم گفت: ما مشغول مصرف مواد بوديم كه مقتول آمد. او هم مي‌خواست با ما مواد مصرف كند اما من كاپشني كه تنش بود را روي سرش كشيدم و سپس دست و پايش را بستم و با برداشتن گوشي‌اش فرار كردم. در پايان اين جلسه قضات دادگاه متهم را به قصاص محكوم كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار