بازدید 4686
گزارش

چرا جلسه توافق کامیابی نیا و پرسپولیس شکست خورد؟

دلیل مخالفت باشگاه پرسپولیس با خواسته کامیابی نیا این است که قرارداد ستاره هایی مثل سیدجلال حسینی، بیرانوند، امیری و طارمی که نفرات فیکس تیم ملی هستند رقمی کمتر از این مبلغ است.
کد خبر: ۷۰۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 20 June 2017
کمال کامیابی نیا جلسه دیگری با مسئولان باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و باشگاه فعلا با خواسته مالی او موافقت نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، کمال کامیابی نیا که هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده عصر دوشنبه جلسه ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت.

در حالی که تمرینات پرسپولیس از روز سه شنبه آغاز می شود کامیابی نیا ابتدا با ترکاشوند و سپس با حضور طاهری و گرشاسبی جلسه ای با مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.این بازیکن درخواستی بالاتر از پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد داشته و باشگاه با این رقم موافقت نکرده است.

دلیل مخالفت باشگاه پرسپولیس با خواسته کامیابی نیا این است که قرارداد ستاره هایی مثل سیدجلال حسینی، بیرانوند، امیری و طارمی که نفرات فیکس تیم ملی هستند رقمی کمتر از این مبلغ است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به کمال کامیابی نیا گفته اند که سقف قرارداد باشگاه یک میلیارد تومان است و نمی توانند برای جذب او بیشتر از رقمی که برای ملی پوشان در نظر گرفته شده پرداخت کنند چرا که توازن قراردادهای تیم به هم می ریزد.

طاهری به کامیابی نیا گفته با در نظر گرفتن آپشن هایی در بندهای قرارداد او سعی می کنند خواسته مالی اش را تا حدودی برآورده کنند اما کامیابی نیا هنوز پیشنهاد باشگاه را نپذیرفته و خواهان آن است که مبلغ پایه قراردادش بیش از این سقف باشد.

باید دید مذاکرات کامیابی نیا و پرسپولیس به کجا خواهد انجامید. قرار است طرفین نشست دیگری هم داشته باشند. با تمدید قرارداد کامیابی نیا و بازگشت نوراللهی فهرست بزرگسالان پرسپولیس پر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی