بازدید 3740
۲

مرد طلافروش و پزشک در دام سیاه زن باجگیر

کد خبر: ۷۰۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 19 June 2017
زن جوان پس از فریب دو مرد طلافروش و پزشک، آنها را به خانه‌اش کشاند تا با همدستی ناپدری‌اش و دوست او دست به اخاذی از آنها بزند.

به گزارش همشهری، نخستين شاكي اين پرونده مردطلافروش است كه به مأموران پليس گفت: مدتي قبل زني به همراه دخترش به مغازه‌ام آمد و سفارش يك دستبند داد. قرار شد مدل‌ها را برايش در تلگرام بفرستم و همين باعث آشنايي ما در تلگرام شد. پس از چند روز او مرا به خانه‌اش دعوت كرد اما وقتي به آنجا رفتم دو مرد وارد خانه شدند. يكي از آنها ظرف اسيدي در دست داشت و با تهديد خواست 50ميليون سفته را امضا كنم.

آنها سپس مجبورم كردند كه با خانواده‌ام تماس بگيرم و بخواهم 40ميليون تومان براي آزادي من جور كنند. بعد هم از من عكس و فيلم تهيه كردند و گفتند اگر اين پول‌ها را جور نكنم آن را در فضاي مجازي منتشر كرده و آبرويم را مي‌برند. 

آنها در نهايت با دريافت يك ميليون تومان مرا رها كردند. پس از اين شكايت، ‌زن جوان دستگير و مشخص شد كه با دستور پدرخوانده‌اش اين نقشه را اجرا كرده است. 

كارآگاهان در ادامه پدرخوانده وي را دستگير كردند و مشخص شد كه آنها با اين شگرد از يك پزشك نيز 20ميليون تومان اخاذي كرده‌اند.

زن جوان و پدرخوانده‌اش ديروز براي انجام تحقيقات در شعبه سوم دادسراي جنايي تهران حاضر شدند و اين در حالي است كه نفر سوم اين گروه همچنان فراري است. 

در جلسه ديروز زن جوان به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر گفت: آدم‌ربايي و اخاذي را قبول ندارم. مرد طلافروش زماني كه فهميد من مطلقه هستم، مدام برايم پيام مي‌فرستاد و پيشنهاد ازدواج مي‌داد. من هم براي آشنايي بيشتر او را به خانه ناپدري‌ام دعوت كردم كه لحظاتي بعد از آمدن او، ناپدري‌ام و دوستش وارد شدند و با ديدن او غيرتي شده و مرد طلافروش را كتك زدند.

اخاذي از پزشك را هم قبول ندارم و چنين فردي را نمي‌شناسم. 

به گزارش همشهري، ناپدري هم اظهارات دخترخوانده‌اش را تأييد كرد و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حیف نام طلا فروش بر برخی انسان های خبیث!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
چرا؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر