بازدید 7455

فوری/رونالدو،امشب باپرواز ویژه راهی منچسترشد!

رونالدو امشب پس از بازی تیم ملی پرتغال برابر مکزیک در جام کنفدراسیون‌ها، راهی شهر منچستر شد تا مذاکراتی با سران باشگاه منچستریونایتد برای بازگشت به این تیم داشته باشد.
کد خبر: ۷۰۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 18 June 2017
فوق‌ستاره کهکشانی‌ها در اقدامی عجیب پس از بازی با مکزیک راهی شهر منچستر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شایعه شده که رونالدو امشب (یکشنبه) پس از بازی تیم ملی فوتبال پرتغال برابر مکزیک در جام کنفدراسیون‌ها 2017، راهی شهر منچستر خواهد شد تا مذاکراتی با سران باشگاه منچستریونایتد برای بازگشت به این تیم داشته باشد.

طبق همین گزارش‌ها، رونالدو علاقه زیادی برای بازگشت به منچستریونایتد دارد، از این‌رو از ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های پرتغالی خود خواسته تا مقدمات انجام این کار را فراهم کند.

فوری/رونالدو،امشب باپرواز ویژه راهی منچسترشد!

رونالدو که به فرار از پرداخت مالیاتی  معادل 14.7 میلیون یورو در طول چهار سال متهم شده، در روزهای اخیر شایعه جدایی‌اش از رئال مادرید به شدت بر سر زبان‌ها است.

اخیراً نشریه پرتغالی «آبولا» مدعی شده که رونالدو به هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی پرتغال گفته که تصمیمش برای جدایی از رئال مادرید را گرفته و برگشتی هم در این کار نیست.

روزنامه «توتو اسپورت» ایتالیا هم در شماره امروز (یکشنبه) خود مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد برای بازگرداندن رونالدوی 32 ساله به اولدترافورد قصد دارد، پیشنهادی 210 میلیون یورویی به همراه داوید دخه‌آ برای جذب کریس و آلوارو موراتا به رئال مادرید بدهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر