بازدید 5663
واکنش

جواب دبیرکل فدراسیون فوتبال به اتهامات کی روش

نقطه نظراتی که این دوستان مطرح می‌کنند ناشی از توهم است! اتفاقا خیلی با ساکت هماهنگ و دوست هستیم. نمی‌دانم این مسائل را دوستان از کجا می‌آورند!
کد خبر: ۷۰۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹ 18 June 2017
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به شائبه هایی که از سوی کی روش بعد از سوت پایان بازی با ازبکستان و حملاتی که به شخص وی داشت، گفت:‌ بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه جزو خوشحال‌ترین آدم‌ها بودم و از بقیه خبر ندارم.

به گزارش تابناک ورزشی،  علیرضا اسدی برخلاف کی‌روش معتقد است بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه از خوشحال‌ترین‌ هواداران ایران بوده ! چراکه زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده و در شب صعود نتیجه آن را به خوبی لمس کرده است.

در ملاقات صمیمانه‌ تیم ملی با روحانی، رئیس جمهور غیبت شما شایعات زیادی را به پا کرد و حتی برخی رسانه‌ها در این خصوص عنوان کردند که به خاطر مخالفت کی‌روش و اختلافات بین شما با او ، از جمع فوتبالی‌ها حذف شده‌اید؟
اصلا این طور نیست. اتفاقا به این مراسم دعوت هم داشتم و مسئولان هم پرسیده بودند که چرا اسدی به مراسم نیامده . آقای تاج و کفاشیان در جریان بودند که همان روز چون مشکل کوچکی برای یکی از اعضای خانواده‌ام ایجاد شده بود، او را به بیمارستان برده و این موضوع هیچ ارتباطی به حضور کی‌روش در این مراسم یا مخالفت او نداشت. 

 این مساله مطرح می‌شود که اختیارات شما در فدراسیون زیر سوال است اما شما به هیچ قیمت نمی‌خواهید استعفا دهید. اینطور عنوان می‌شود که ساکت بخش عمده‌ای از اختیارات شما را گرفته.
اختیارات من اصلا زیر سوال نیست. چه کسانی این حرف‌ها را مطرح کرده ؟ اصلا موضوع این شکلی نیست که می‌نویسند.معتقدم این نقطه نظراتی که این دوستان مطرح می‌کنند ناشی از توهم است! اتفاقا خیلی با ساکت هماهنگ و دوست هستیم. نمی‌دانم این مسائل را دوستان از کجا می‌آورند! البته یک مقدار هم این اخبار قدیمی است. ساکت دوست صمیمی من است و اصلا چنین مسائلی مطرح نیست. کارها هم کاملا تقسیم شده است.

جواب دبیرکل فدراسیون فوتبال به اتهامات کی روش

حتی عنوان می‌شود که در فدراسیون به گونه‌ای لشگرکشی شده و شما با کفاشیان هستید ساکت با تاج!
اصلا چنین چیزی نیست. اولا خلق و خوی تاج این گونه نیست که روحیه‌اش به این سمت برود. ضمن اینکه تمام عزیزانی که اسم آوردید همه یک تیم کامل با هم در آرامش خوب و دوستانه کار می‌کنیم. فکر می‌کنم برخی دوستان یک مقدار بد به قضایا نگاه می‌کنند و ذهنشان تاریک است. البته این موضوع تازه‌ای نیست و 3 سال است که این صحبت‌ها را می‌کنند که زیاد هم مهم نیست.

بعد از دیدار ازبکستان کی‌روش اعلام کرد دو نفر در فدراسیون فوتبال از صعود تیم ملی خوشحال نشدند و به نظر می‌رسید روی این صحبت‌ها با شما باشد!
یک سال تمام به عنوان دبیرکل در همه زمینه‌ها زحمت کشیدم. به عنوان شخص اول اجرایی فدراسیون فوتبال این همه زحمت کشیدم تا بچه‌ها راحت باشند. بعد از صعود هم جزو خوشحال‌ترین آدم‌ها بودم و از بقیه خبر ندارم.

یعنی اصلا ناراحت نشدید که تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت؟
اگر ناراحت می‌شدم که تا ساعت 3 صبح با بچه‌هایم در خیابان خوشحالی نمی‌کردم.

دوست دارید در جام جهانی با چه کشورهایی همگروه شویم؟
مهم نیست با چه کشوری همگروه شویم بلکه مهم این است که بچه ها منسجم شوند و خوب بازی کنند. لیاقتش را هم دارند تا پیروزی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند و موجب افتخار مردم شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار