بازدید 6843

معرفی ۸ برنده دیگر سفر به چین در مدیران خودرو

مدیران خودرو برای هر یک از بازدید کنندگان محصولات خود در نمایندگی های مجاز در مجموع 60 تبلت را بعنوان هدیه در نظر گرفته بودند که تا کنون 36 برنده این طرح نیز مشخص شده است.
کد خبر: ۷۰۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 18 June 2017
مدیران خودرو مطابق آنچه در طرح ویژه ماه مبارک رمضان عنوان کرده بود، مراسم دومین دوره قرعه کشی برندگان سفر به چین را برای هریک از خریداران برند ام وی ام و چری اجرا کرد تا 8 مسافر دیگر از 18 مسافر چین مشخص شود.

به گزارش تابناک، دومین سری قرعه کشی جشنواره فروش ماه رمضان با حضور مدیران شرکت مدیران خودرو ، رسانه های خبری و برخی از مدیران نمایندگی‌های تهران برگزار شد تا مسافرین خوش شانس این دوره نیز تعیین شوند.
 
بر این اساس شیرین کاکائی از نهاوند، ساسان زراعت کار از مشهد، ایرج سام دلیری از چالوس، مسعود شاهین از خمینی شهر، فاطمه کسرائی از شهر ری و آقایان علی احمدوند، سعید شمس و سید محمود عرب از تهران برندگان دور دوم قرعه کشی سفر به چین جشنواره فروش ماه مبارک رمضان بودند.

شرکت مدیران خودرو طرح جشنواره فروش ماه مبارک رمضان را از ابتدای ماه رمضان برای هریک از خریداران محصولات شرکت مدیران خودرو به اجرا گذاشته بود که در مجموع 18 نفر را به قید قرعه به سفری به کشور چین میهمان خواهد کرد.
 
 شنبه گذشته و امروز در مجموع 13 مسافر این قرعه کشی مشخص شدند. 5 نفر باقیمانده از بین خریدارانی که از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام به خرید هر یک از محصولات شرکت مدیران خودرو نمایند صورت خواهد گرفت.

در حاشیه این مراسم نیز مطابق اعلام قبلی قرعه کشی برندگان جوایز دیگری که صرفا برای مشتریان بالقوه در نظر گرفته شده بود انجام شد.

 مدیران خودرو برای هر یک از بازدید کنندگان محصولات خود در نمایندگی های مجاز در مجموع 60 تبلت را بعنوان هدیه در نظر گرفته بودند که تا کنون 36 برنده این طرح نیز مشخص شده است.

 هر یک از علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مدیران خودرو در سراسر کشور و نهایی کردن مراحل خرید خود از شانس سفر به چین نیز بهرمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به سایت www.mvmco.ir مراجعه نمایند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر