بازدید 14938
۹

بالاخره شورای امنیت به عربستان هشدار داد

کد خبر: ۷۰۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 17 June 2017
شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای با هشدار به عربستان تأکید کرد: رژیم سعودی جنگ را به بندر حدیده نکشاند.

به گزارش شبکه خبر، هشتاد درصد واردات مواد غذایی یمن از بندرحدیده صورت می‌گیرد. شورای امنیت همچنین با اشاره به شیوع وبا از شرایط ناگوار انسانی در این کشور ابراز نگرانی کرد.
پیشتر عربستان و متحدانش به همراه آمریکا قصد داشتند با حمله به این بندر, کنترل این نقطه حساس را برعهده بگیرند که با مخالفت مردم و نهادهای حقوق بشری همراه شد.
 
شورای امنیت سازمان ملل همچنین با ابراز نگرانی از شیوع بیماری وبا در یمن, خواستار اقدامات جدی و فوری برای جلوگیری از شیوع این بیماری در یمن شد.
 
پیشتر سازمان بین المللی غیردولتی «کودکان را نجات دهید» اعلام کرده بود: بیماری وبا در یمن درحال شیوع غیرقابل کنترل است و در هر شش دقیقه یک کودک به این بیماری مبتلا می شود.
سازمان بهداشت جهانی، در بیانیه ای اعلام کرد که 789 نفر در 19 استان یمن به دلیل سرایت این بیماری جان خود را از دست داده اند.
 
عربستان همراه به آمریکا و چند کشور عربی از ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
 
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
مرگ بر آمریکا و بر اسراییل و بر وهابیت از خدا بی خبر .
خدا لعنت کنه رژیم سفاک و بی منطق سعودی رو که در همه نقاط دنیا بی نظمی و آتش به پا میکنن و بدتر از همه اینکه اهداف آمریکا ،اسراییل و انگلیس رو پیاده میکنن و مسلمانان را به دست مسلمانان ازبین میبرن.
چقدر کودکان مظلوم والدینشونو،و خانواده ها فرزندانشونو تو این آتش سعودی ها ازدست دادن و چقدر مردم آواره از خانه و دیارشون شدن و چقدر کشورها ویران شدن تا حاکمان بی خرد و مرتجع سعودی به آرزوهایشان برسن.
اینها داعیه کلید داری و خادمی حرمین شریفین رو دارن و در عمل عمله های شیطانند.
چگونه درپیشگاه پیامبر(ص) ودادگاه عدل الهی پاسخ اینهمه خونریزی رو خواهند داد؟
سعودي و دنباله آن اسراييل و آمريكا بايد در پرونده يمن محاكمه شوند. سعودي بايد نابود شود
زرشک !!!!!!!!!!!!!!
شورای امنیت یکی از نهادهای بین المللی است که امنیت جهان در در منافع امریکا می بیند.
از این شورای امنیت ناامنیتی متساعد میشود
چه عجب ازشورای امنیت؟چه عجب چه عجب؟دنیابایدجشن بگیره که بالاخره شورای امنیت برای حفظ خودش هم که شده یه هشدارآبکی داد!.
مگر غیر از عبدالربه منصور ،آدم دیگری که مورد وثوق طرفین باشد ،در یمن پیدا نمی شود ؟ چرا سازماندملل خود ،با بحث کردن ،حکومت یمن را موقتی در اختیار نمیگیرد ،وبعد از کنترل ،وآرامش ،یک انتخابات انجام دهد؟
بخدا این عربستان از اسراییل برای ایران بدتر شده آنها خانه خدا را اشغال کرده اند ما باید اول سراغ آنها باید برسم همه ترورها و خراب کاریها در ایران زیر سر اینها میباشد
شورای مثلا امنیت امریکایی ...لطفا برای یک بار هم شده حقیت را به دنیا بگویید که عربستان و امریکا وانگلیس دارند اعراب را به این وضع وجیح می کشن. تا نسل عر ب را از زمین بردارند ......یک بار انسانیت به خرج بدهید ...انها می کشند مردم ازاده شیعه و سنی انجا را .....انها از زخمیها یشان ..از دردکشان ..... از کودکان انها حمایت میکنند . نمی گذارند این عربستان عاضب یمن را مصادره کند ..... او کشور مستقل است باید مستقل بماند ..اگر گوش شنوا دارید سازمان ملل این را به گوش دلارهای عربستان برسان بگو بی فایده است عزت دنیا و سر بلندی ان را از ایرانیان یااد بگیرد .با پول نمی شود انرا خرید دست از سر مردم بیگناه بر دارید ..شما حتی به قوم خودتان عرب رحم نمی کنید چه رسد به عجم ...تمام نیروهای داعیشتان را به اروپا و امریکا و انگلیس فرستادید ..تا حساب انها را هم برسند ..پول چه نمی کند اما این ترامپ احمق نمی فهمد..که با چه کسی دوست باشد با عرب یا عجم
جنگ یک بار شیون هم یکبار این عربستان را سر جایش بنشانید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل