بازدید 13804
۷
سوژه

شجاعیان پرسپولیس را می خواهد،گسترش به استقلال رضایتنامه می دهد!

شجاعیان دنبال این بوده و هست که خودش رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه گسترش بگیرد تا مجبور نباشد به تیمی برود که باشگاه گسترش می‌خواهد. حتی گفته می‌شود تمایل شجاعیان برای پیوستن به پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است.
کد خبر: ۷۰۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰ 16 June 2017
هافبک گسترش فولاد قصد دارد تیم آینده‌اش را خودش انتخاب کند و این در حالی است که دو باشگاه گسترش و استقلال با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.
 
به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال در حالی برای گرفتن رضایت‌نامه داریوش شجاعیان با باشگاه گسترش فولاد به توافق رسیده که گفته می شود این بازیکن در جریان این موضوع قرار ندارد. در واقع این توافق بین دو باشگاه صورت گرفته است چرا که شجاعیان با گسترش فولاد قرارداد دارد.
 
شجاعیان دنبال این بوده و هست که خودش رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه گسترش بگیرد تا مجبور نباشد به تیمی برود که باشگاه گسترش می‌خواهد. حتی گفته می‌شود تمایل شجاعیان برای پیوستن به پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است. 

ضمن اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به شجاعیان گفته‌اند با رضایت‌نامه به این تیم بیاید و برانکو نیز علاقمند به جذب این بازیکن است.باید دید در رقابت بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب شجاعیان در نهایت کدام یک برنده خواهند بود.

نکته مهم دیگر تمایلات شخصی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تازه وارد گسترش است که بعد از رضایت مالک باشگاه به رفتن شجاعیان؛ حالا بی تمایل نیست که داریوش را به اردوی آبی ها بفرستد. 

شجاعیان پرسپولیس می خواهد,گسترش به استقلال رضایتنامه می دهد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
با اجازتون شجاعیان استقلالی بوده و هست و دو ساله که داره تلاش میکنه به استقلال بیاد ولی تیمش اجازه نداده. لطفا دروغ پراکنی نکنین. ضمن اینکه استقلال اول با خودش صحبت کرده و خودش رضایت کامل داشته که با هیيت مدیره گسترش وارد مذاکره شدن
نصیرزاده خودش کیسه کش متعصبه واضحه به پرسپولیس بازیکن نمیده
تابناک جون چرا از خودت شعر میگی. عمه خانوم کمال الملک هم میدونه داریوش استقلالیه
کاش این خبرنگار تابناک کمی وجدان و اخلاق داشت شجاعیان اسنقلالیه
این مطلب فقط از یه لنگی بر میاد
بابا مگه یادتون نیست تو برنامه 90 گفت استقلالیه.از چی ناراحتید.
تمام مطبوعات و سایتهای پرسپولیسی از خبر ورزشی گرفته این تابناک دوست داشتند شجاعیان بره لنگ..ولی خود شجاعیان استقلالی هستش در ضمن تو پر3پولیس باید رو نیمکت ذخیره بشینه ولی در استقلال فیکس بازی میکنه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی