بازدید 4599

قیمت قطعی مسکن مهر پردیس مشخص نیست

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: قیمت قطعی در واحدهای مسکن مهر پردیس مشخص نیست. رشد ۱۴ درصدی دستمزد کارگران در افزایش قیمت مسکن مهر بی تاثیر نبوده است.
کد خبر: ۷۰۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 15 June 2017
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: قیمت قطعی در واحدهای مسکن مهر پردیس مشخص نیست. رشد ۱۴ درصدی دستمزد کارگران در افزایش قیمت مسکن مهر بی تاثیر نبوده است.

ایرج رهبر عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در اجرای طرح مسکن مهر هیچ قرارداد قطعی با متقاضیان مسکن منعقد نشده است، گفت: مبلغ قطعی برای این واحد‌ها تعین نشده و بعد از اتمام ساخت این قیمت‌ها مشخص می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: تمامی هزینه‌های زیرساختی و روساختی از جمله گاز، آب، برق فاضلاب از سوی متقاضیان به عنوان هزینه‌های روساختی دریافت می‌شود.
 
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان تصریح کرد: قیمت قطعی واحدهای مسکن مهر به ویژه در پردیس با توجه به شرایط توپوگرافی این منطقه قابل پیش بینی نیست و از سوی دیگر با توجه به طولانی شدن زمان ساخت این واحد‌ها افزایش قیمت دستمزد‌ها قطعی است.
 
رهبر اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از ساخت مسکن مهر دستمزد کارگران بین ۱۲ تا ۱۴ درصد افزایش یافته و این خود یکی از عوامل بالا رفتن قیمت مسکن مهر است.
 
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تصریح کرد: نظام فنی و اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر ۳ ماه به ۳ ماه میزان دستمزد‌ و قیمت‌ها را بررسی می‌کند، اما قیمت مسکن مهر را در طی این مدت به طور قطعی و مقطوع اعلام نکرده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل