بازدید 4216

کشف ٣ دستگاه خودپرداز قاچاق

کد خبر: ۷۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 15 June 2017
فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی از کشف سه دستگاه خودپرداز قاچاق به ارزش یک‌میلیاردو ٢٦٠‌ میلیون ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش شرق، سردار «علیرضا مظاهری» با اعلام این خبر افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، حین گشت‌زنی و کنترل در شهرستان بجنورد، به یک دستگاه کامیون باری ایسوزو مشکوک شدند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی، اقدام به توقیف کامیون می‌کنند. 

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران در بازرسی از کامیون، موفق به کشف تعداد سه دستگاه خودپرداز فاقد اسناد گمرکی و دستگیری یک نفر در این رابطه شدند. 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، افزود: متهم همراه با کالای مکشوفه و یک دستگاه کامیون ایسوزو برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی تحویل داده شد. 

سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه یک‌‌میلیاردو ٢٦٠‌ میلیون ریال برآورد شده، بیان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه قاچاق کالا و ارز که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌آورد به‌شدت برخورد کرده و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده این‌گونه موارد، موضوع را از طریق پل ارتباطی ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار