بازدید 9534
۹

توافق قطر برای خرید ۳۶ جنگنده F15 از آمریکا

کد خبر: ۷۰۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 15 June 2017
قطر اعلام کرد با آمریکا توافقی امضا کرده تا بر اساس آن واشنگتن 36 جنگنده F15 به ارزش 12 میلیارد دلار به دوحه بفروشد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری قطر (قنا)، دوحه قرادادی با آمریکا امضا کرده تا بر اساس آن 36 جنگنده F15 به ارزش 12 میلیارد دلار از این کشور خریداری کند.

با وجود انتقادهای بیشمار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از دوحه و وارد کردن اتهام حمایت از تروریسم به این کشور، خبرگزاری قطر از امضای قرار داد خرید جنگنده های F15  از آمریکا خبر داد و خالد العطیه وزیر مشاور دولت قطر در امور دفاعی اعلام کرد که این توافق 60 هزار فرصت شغلی برای آمریکایی ها ایجاد خواهد کرد.

خالد العطیه در واشنگتن به خبرگزاری قطر گفته که این توافق نشان دهنده تعهد طولانی مدت و دائمی قطر برای همکاری با شرکای خود در ایالات متحده و تقویت همکاری های نظامی دو کشور است.

به گفته العطیه این توافق توان دولت قطر برای حمایت از امنیت خود را افزایش داده و از بار مسئولیت آمریکا در مقابله با افراط گرایی در منطقه کم میکند.

با وجود مواضع ضد و نقیض دولت آمریکا در خصوص بحران ایجاد شده در منطقه بین کشورهای عربی به نظر میرسد که قطر تلاش میکند با تقویت توافق های تجاری نظامی خود با واشنگتن، مواضع آمریکا در تحولات اخیر را به سود خود تغییر دهد. در همین راستا علی العمادی وزیر وزیر دارایی قطر هم قرار است پنجشنبه وارد واشنگتن شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۹
آمريكا برنده بلا منازع اختلافات مسلمانان
چه کاسبی هست این ترامپ
به خاطر همین موضوعه که میگن نباید توی این بازی موش و گربه بازی وارد شد چوه امکان نقشه کشیدن برای به دام انداختن ایران زیاده امریکا رو الکی امام شیطان بزرگ لقب نداده اصلا رفتارشون قابل پیش بینی و قابل اطمینان نیست
ترامپ خووب کاسبی راه انداخته
وقتی یک تاجر رئیس جمهور شود !
ما می گیم ترامپ دیوانس !!! ولی واسه کشورش فقط داره پول درو می کنه ! هدف فقط رشد اقتصادی کشورش رو گذاشته علانا داره باجگیری می کنه که مردمش راحت تر زندگی کنن !
پس همش نقشه بود
خاورمیانه عروسک دست ابرقدرتهای جهان بوده و خواهد بود. ما سوخوی 30 میخریم اونهاد اف 18. ما اس 300 میخریم رقیب ما اس 400. چه کاسبی ای از این بهتر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
ما سو خو 30 می خریم اره روسیه هم فروخت عمرا بفروشه، باز دم امریکا گرم هوای متحدانشان را داره
ترامپ به واسطه ی حماقت ما مسلمانان دارد کاسبی میکند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار