بازدید 4266
۳

آزادی نوجوان افغانستانی در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۷۰۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 14 June 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی نوجوان افغانستانی که 20 روز در اسارت آدم ربایان بود خبر داد و گفت: آدم ربایان در دو عملیات جداگانه در این استان دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در تاریخ دوم خرداد ماه سال جاری طلبه 14 ساله حوزه علمیه مخزن العلوم شهرستان خاش که تبعه کشور افغانستان بوده در حین بازگشت از حوزه به سمت منزل توسط دو سرنشین یک دستگاه خودرو پراید در یکی از خیابان های این شهرستان ربوده می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از اطلاع کارگاهان پلیس از موضوع آدم ربایی بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی آدم ربایان آغاز شد و پس از تماس آدم ربایان و درخواست مبلغ 200 میلیون تومان از خانواده وی برای آزادی این فرد پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در تعاقب اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت دو آدم ربا شناسایی شد تصریح کرد: آدم ربایان پس از ربودن این نوجوان برای اینکه توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی نشوند به طور مداوم محل نگهداری فرد ربوده شده را در نقاط مختلف حاشیه شهر خاش جا به جا می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن بیان اینکه آدم ربایان پس از اینکه دریافتند هویت آنان که توسط پلیس شناسایی شده و نمی توانند مبلغ خواسته شده برای اخاذی را دریافت کنند با رها کردن فرد ربوده شده از منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کاراگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به این پرونده در دو عملیات جداگانه هر دو فرد آدم ربا را به همراه خودرویی که آدم ربایی را با آن انجام داده و خودرویی که در این مدت از آن در جابه جایی فرد ربوده شده استفاده شده بود دستگیر کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
از پلیس خدمت گزار سپاسگزاریم
آقا ازین ببعد هندی نگین بگین هندوستانی... یادتون بره من دومبه و ته
۲۰
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر