بازدید 4767

رفتن موراتا به منچستریونایتد منتفی شد؟

کد خبر: ۷۰۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 14 June 2017
هر روز شایعه و خبری جدید در مورد موراتا منتشر می شود و حتی رسانه های انگلیسی ادعا کرده اند که تا یکشنبه همه چیز نهایی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، موراتا که فصل گذشته توانست در 43 بازی 19 گل برای رئال بزند، به سبب نیمکت نشینی های زیاد و عدم حضور در بازی های بزرگ فصل، تصمیم به جدایی گرفته و حتی 5 روز پیش از طریق مدیر برنامه هایش، این موضوع را به اطلاع مدیریت رئال مادرید رساند.
منچستریونایتد برای جذب ستاره رئال حاضر به پرداخت 70 میلیون یورو شده و نمایندگان دو باشگاه در حال مذاکرات نهایی خود برای رسیدن به رقم توافقی هستند. 
 
 در حالی که همه از ضرب الاجل یونایتدها برای جذب موراتا خبر داده اند؛ امروز مارکا  گزارش داد که مسئولان رئال حاضر نیستند حتی یک قدم از خواسته های خود عقب نشینی کنند و برای جدایی موراتا 90 میلیون یورو می خواهند. برای رئالی ها مهم نیست که مذاکرات تا روز پایانی نقل و انتقالات به طول بینجامد؛ چرا که از یک سو تمایلی برای از دست دادن دومین مهاجم برتر فصل گذشته خود ندارند و از سوی دیگر، زیدان نیز بارها گفته است که روی موراتا حساب می کند.

تنها دلیل مذاکره رئال با یونایتد، خواسته خود موراتا بوده؛ ولی به وی اعلام شده است که با رقمی کمتر از 90 میلیون یورو اجازه پیوستنش به یونایتد صادر نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها