بازدید 3705

شکایت فلسطین علیه فیفا در دادگاه ورزش

فلسطین از فعالیت تعدای از تیم‌های فوتبال رژیم صهیونیستی در زمین‌های اشغالی شکایت دارد و پیش از این نیز فیفا خواسته بود تا به این تیم‌ها مهلت دهد تا فعالیت خود را در این منطقه متوقف کنند
کد خبر: ۷۰۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 14 June 2017
دادگاه عالی ورزش تایید کرد که فدراسیون فوتبال فلسطین (PFA) درخواستی علیه فیفا داده است. این شکایت به دلیل تصمیم گیری نکردن فیفا درباره اختلافات فلسطین و رژیم صهیونیستی در جلسه روز نهم می بوده است.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی و به نقل از سایت  Inside the games، فدراسیون فوتبال فلسطین ماه گذشته اعلام کرد که اقدام اینفانتینو در بررسی حذف اختلاف فلسطین و رژیم صهیونیستی از جلسه فیفا غیرقانونی بوده است و اینفانتینو تحت تاثیر مقامات رژیم صهیونیستی چنین کاری را انجام داده است.

فلسطین اعلام کرده بود که از فیفا شکایت خواهد کرد. فیفا اعلام کرده بود که هنوز وقت تصمیم گیری درباره این مشکل فرا نرسیده است. دادگاه عالی ورزشی تایید کرد که فلسطین درخواستی علیه فیفا ارائه داده است. فدراسیون فوتبال فلسطین در خواست کرده است که به فیفا دستور تصمیم‌گیری سریع داده شود.

دادگاه عالی ورزش در حال‌ بررسی این درخواست است. فلسطین از فعالیت تعدای از تیم‌های فوتبال رژیم صهیونیستی در زمین‌های اشغالی شکایت دارد و پیش از این نیز فیفا خواسته بود تا به این تیم‌ها مهلت دهد تا فعالیت خود را در این منطقه متوقف کنند و در صورت اجرا نشدن، آنها را تعلیق کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار