بازدید 3921

اعزام دوتیم طلایی فوتسال مردان وزنان به ترکمنستان

کد خبر: ۷۰۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 14 June 2017
در ادامه نشست‌های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیو‌ن‌های نامزد اعزامی به بازی‌های داخل سالن صبح امروز این نشست با حضور مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در محل کمیته برگزار شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان اعزامی، ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون، خانم اسلامیان و عبدالهی مدیر بین الملل و روابط عمومی کمیته حضور داشتند رییس کمیته ملی المپیک ابراز داشت: تیم ملی فوتسال مردان در چهار دوره گذشته یکی از تیم‌های قدرتمند اعزامی بوده و همواره برای کشورمان مدال طلا کسب کرد و امیدواریم که در این دوره نیز بتوانند این موفقیت را بدست آوردند. همچنین فوتسال بانوان کشورمان نیز در دوره گذشته رقابت‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و در ثانیه‌های پایانی و با بدشانسی به مدال نقره دست یافت.
 
وی ادامه داد:با توجه به اینکه در این دوره سیاست ما اعزام تیم‌های کیفی و مدال آور است امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا فوتسال بانوان کشومان نیز بتوانند به مدال طلا دست یابند. البته ما در اعزام تیم‌ها به دلیل وضعیت پروازی کشور میزبان ناچاریم جهت کاهش زمان اعزام تیم‌ها به عشق آباد، ابتدا تیم‌ها را راهی مشهد و سپس از راه زمینی به محل برگزاری بازی‌ها ببریم.
 
هاشمی تصریح کرد:بدون تردید اعزام قدرتمندانه دو تیم ملی فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است و امیدواریم دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان بتوانند در این رقابت‌ها به سکوی قهرمانی دست یابند.
اعزام دوتیم طلایی فوتسال مردان وزنان به ترکمنستان 
در ادامه اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی و رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی عنوان داشت: فوتسال همواره جزو بهترین تیم‌های اعزامی کشورمان به بازی‌های داخل سالن بوده و امیدواریم جهت ثبت نام اولیه، اسامی نفرات فوتسال زنان و مردان هر چه زودتر طی روزهای آینده بدستمان برسد.
 
رحیمی تصریح کرد: منوال بر این است که جهت هماهنگی هرچه بهتر در این زمینه هر فدراسیون یک نفر را برای ارتباط با کمیته معرفی کند که بعد از صحبت‌های انجام شده آقای ترابیان بعنوان مسئول فدراسیون فوتبال جهت ارتباط با کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های داخل سالن انتخاب شدند.
 
سپس ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی عنوان داشت:طی سالهای اخیر در قاره آسیا فوتسال رشد قابل توجهی داشته و کشورهایی همچون،ژاپن، ازبکستان، عراق و تایلند سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و قطعا در این دوره شرایط سخت تر از ادوار گذشته خواهد بود.
 
وی ادامه داد:در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی فوتسال مردان را با تلفیقی از بزرگسالان و امید و نفرات با انگیزه راهی عشق آباد می‌کنیم و در بخش بانوان نیز که نمایندگان کشورمان به تازگی در آسیا خوش درخشیدند همان تیم را با تغییراتی که در کادر فنی انجام می‌دهیم راهی بازی‌های داخل سالن می‌کنیم تا هر دو تیم بتوانند به نشان طلا دست یابند.
 
ترابیان در خاتمه ابراز داشت:قطعا با برنامه ریزی و حمایت‌های کمیته ملی المپیک تمام هدفمان کسب دو نشان طلای فوتسال بانوان و آقایان خواهد بود و برای دستیابی به این هدف یعنی قهرمانی در دو بخش مردان و زنان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی