بازدید 3402

گودبرداري مرگبار در ميدان هروي

کد خبر: ۷۰۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 14 June 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار در یک محل گودبرداری‌شده در حوالی میدان هروی خبر داد و گفت: یک کارگر ٢٧ساله افغان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش شرق، سیدجلال ملکی افزود: ساعت ٤٨ دقیقه بامداد حادثه ریزش آوار در یک محل گودبرداری‌شده در میدان هروی خیابان وفامنش به سامانه ١٢٥ اعلام و مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ستاد بحران شهرداری منطقه چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: قطعه زمینی به وسعت ٢٧٠ متر به عمق پنج متر گودبرداری شده بود و به هنگام فعالیت کارگران ضلع شمالی آن ‌که مشرف به حیاط بود ریزش کرد و دو کارگر افغان در زیر آوار گرفتار شدند.

ملکی ادامه داد: یکی از کارگران کاملا زیر آوار مدفون شده بود و کارگر دومی بخشی از بدنش زیر آوار گرفتار شد که عوامل آتش‌نشانی کارگر ٢٣ساله افغان را زنده اما مصدوم از محل خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجو برای پیداکردن کارگر دومی ادامه داشت که با تلاش آتش‌نشانان پیکر بی‌جان این کارگر ٢٧ساله از زیر آوار خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم در ساعت ١:٤٦ محل را در اختیار عوامل شهرداری و مالک برای بررسی علت این حادثه قرار دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار