بازدید 8104
۱

اهمیت رعایت کیفیت و استاندارد در تولید دارو

کد خبر: ۷۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 14 June 2017
در تولید انواع دارو بهرهگیری از فناوری‌های نوین، توجه به کیفیت و رعایت استاندارد اهمیت ویژهای دارد.
 
داروسازی دکترعبیدی به عنوان یکی از قدیمیترین و بزرگترین تولیدکنندگان دارو در ایران با اندوخته بیش از 70 سال دانش و تجربه همواره تلاش کرده با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و توجه به استانداردهای بین‌المللی در تولید انواع دارو در مسیر کمک به توسعه بهداشت، ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت درمان حرکت کند.
 
 
 
یکی از گروه‌های دارویی که در این مجموعه تولید می‌شود انواع داروهای سرماخوردگی اعم از شربت و قرص به تفکیک بیماران کودک و بزرگسال است.
 
تولید داروهای سرماخوردگی این مجموعه حاصل تلفیق تخصص، تجربه و دانش داخلی و علم و تکنولوژی روز دنیا است، که منجر به تولید داروهایی شدهاست که از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و با کاهش هزینه‌های تولید، امکان دسترسی به این محصول برای تمامی اقشار جامعه فراهم شده است.
 
باتوجه به تأکید شرکت داروسازی دکتر عبیدی بر حفظ و ارتقاء مستمر کیفیت داروها، محصولات این مجموعه بالاخص در بخش داروهای سرماخوردگی موفق شده تا رضایت توأم دکتر و بیمار را تأمین کند.
 
این مجموعه به عنوان یک واحد تولیدی، همواره حرکت در مسیر برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصادی کلان کشور را در دستور کار قرار داده تا علاوه بر عمل به مأموریت‌های خود در حوزه بهداشت و درمان، بتواند در حرکت چرخ اقتصاد و بهبود جایگاه صنعت کشور حضوری اثرگذار داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آزیترومایسین ایرانی به فرزندم دادم دچار عوارض شدید پوستی شد. همین اتفاق برای فرزند یکی از اقوام افتاد. نتیجه اینکه داروسازان نظارت نمیشوند.
دارو خارجی دادیم خوب شد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل