بازدید 3795
۴

سکوت در پارلمان اروپا برای حادثه تروریستی تهران

کد خبر: ۷۰۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 13 June 2017
پارلمان اروپا در آغاز نشست خود به احترام قربانیان حوادث تروریستی اخیر در تهران و لندن یک دقیقه سکوت کرد.

به گزارش ایسنا، آنتونیو تاجانی، رئیس پارلمان اروپا روز سه‌شنبه در آغاز برگزاری نشست این پارلمان از حاضرین خواست تا به احترام قربانیان حوادث تروریستی اخیر در تهران و لندن سکوت کنند و این حملات را به شدت محکوم کرد.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی رسمی پارلمان اروپا، وی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی اخیر گفت: قدرت آزادی و دموکراسی در برابر تروریسم به زانو در نخواهد آمد.

صبح روز چهارشنبه 17 خرداد تعدادی تروریست وابسته به گروه تکفیری داعش با حمله به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی دست به ایجاد ناامنی واقدام تروریستی زدند. در نتیجه این حملات 17 تن از مردم بی‌گناه ایران جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اینهمه توی عراق و افغانستان بمب گذاری شده و کشته داده هیچ کی سکوت نکرد
اخه این چه نوع تیتر زدنه، جون به جونتون کنند مریض و منفی هستید. خوب بزن یک دقیقه سکوت......
من به سکوت اعتقادی ندارم و شهیدان کشورم نیازی به سکوت ندارند بلکه باید حق را در گوش نامردمان فریاد زد بلکه باید کشتار مردمان عراق و یمن و سوریه توسط داعش و ائتلاف را باید فریاد زد کشته شدن هم وطنلنم ناراحت کننده است اما جنایتهای در جهان توسط همین مدعیان حقوق نابشر صورت میگیرد که که سه کشور را به خاک و خون کشیدند
سکوت با زبان بی زبانیش در سکوت می گوید که به من ربطی ندارد و من حرفی برای گفتن ندارم و فقط سکوت میکنم . این است معنی ومفهوم سکوت .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی