بازدید 4635

خانواده افراد درگیر در حادثه تروریستی تهران درخور تجلیل هستند

نماینده مردم شهرستان مبارکه خواستار تجلیل از خانواده افرادی شد که در حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
کد خبر: ۷۰۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 13 June 2017
زهرا سعیدی مبارکه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس گفت:نمایندگان مجلس نشان دادند مدرس گونه ایستاده اند لذا در بطن  این حادثه به مذاکرات و کار قانوگذاری خود ادامه دادند که مبین این مسئله است که با شجاعت و شهامت و استقبال از خطر، وارد این عرصه شده اند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صبر و مقاومت افرادی که کارمند بوده و در حادثه حضور داشته و با تروریست ها درگیر بودند، قابل تقدیر است اما جدا از تجلیل از مقاومت و ازخودگذشتگی افرادی که در خط اول این حوادث حضور داشتند، استقامت و صبر خانواده این افراد نیز قابل تقدیر و تحسین است.

وی تاکید کرد: به گلوله بسته شدن مردم بی گناهی که مسلح نبودند، مسلما هر انسانی را متاثر می کند.

 سعیدی مبارکه خاطرنشان کرد: بنده به عنوان کسی که عزیزترین عضو خانواده اش در این حادثه حضور داشته و در معرض خطر قرار گرفته و ساعت ها محبوس شد بود و حتی گاهی اخباری به دست ما می رسید که نگران کننده بود، به استواری آنهایی که درگیر حادثه بودند احسنت می گویم و معتقدم این روحیه  صبر و استقامت حاکی از عمق علاقه و اعتماد امت شهیدپور ایران به این نظام مقدس است و در برابر این همه بزرگواری و ازخودگذشتگی سر تعظیم فرود می آورم.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس تصریح کرد: در مراسم تشییع شهدای این حادثه  مادر شهیدتیموری می گفت که من یک شهید را سال ها قبل تقدیم کرده ام و امروز که دومین شهید را نیز تقدیم انقلاب و نظام می کنم، آماده ام  جان خودم را  نیز فدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب کنم. وی  در آن شرایط خاص از رئیس دفتر مقام معظم رهبری درخواست دیدار با معظم له را داشت.

سعیدی مبارکه در پایان با تقدیر از رشادت نیروهای امنیتی و انتظامی از جمله نیروهای جان برکف سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: کار نیروهای خدماتی که پس از حادثه با زبان روزه مشغول بازسازی دفاتر نمایندگان شدند نیز قابل تقدیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل