بازدید 4204

پرسپولیس مدارکش راارائه دهدمی‌تواندقراردادمنشاراثبت کند

کد خبر: ۷۰۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 13 June 2017
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: بعد از جلسه با کی‌روش برنامه لیگ را اعلام می‌کنیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سعید فتاحی بعد از پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل ازبکستان گفت: این پیروزی را به همه مردم و رسانه‌ها و دست‌اندرکاران تیم ملی تبریک و یک خسته‌نباشید به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی می‌گویم.  
 
وی درباره اینکه آیا با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی برنامه‌ریزی لیگ برتر به نحوی خواهد بود که تیم ملی به اردوهای خود برسد، تصریح کرد: صددرصد اردوهای تیم ملی را در برنامه لیگ مدنظر قرار خواهیم داد. با توجه به اینکه تیم ما مقتدرانه به جام جهانی صعود کرده و کی‌روش نیز برنامه‌ریزی دارد تا از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم، باید برنامه لیگ را به نحوی تعیین کنیم تا به اردوهای تیم ملی لطمه نزند. در این هفته با کارلوس کی‌روش جلسه‌ای خواهیم داشت و بعد از آن برنامه تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.  
پرسپولیس مدارکش راارائه دهدمی‌تواندقراردادمنشاراثبت کند 
رئیس سازمان لیگ درباره اینکه چه زمانی لیگ برتر آغاز خواهد شد، گفت: برنامه‌مان را به نحوی چیدیم تا لیگ برتر در تاریخ 30 و 31 تیر آغاز شود اما باشگاه‌ها درخواست دادند تاکمی این تاریخ به عقب بیفتد، پایان لیگ هم اردیبهشت‌ماه خواهد بود، به طور کلی همه لیگ‌های جهان در سال آینده کمی زودتر به پایان خواهند رسید.  
 
فتاحی ادامه داد: سعی می‌کنیم تمام بازی‌های لیگ را در روزهای پایانی هفته برگزار کنیم، فقط پرسپولیس به دلیل اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، شاید بازی‌هایش در روزهای میانی هفته برگزار شود.  
 
وی درباره مشکل پرسپولیس در مورد ثبت قرارداد گادوین منشا گفت: هر باشگاهی که پرونده باز در فیفا داشته باشد و برای پرونده‌اش حکم صادر شده باشد و مدرکی مبنی بر رسیدگی به این پرونده‌ها به ما ارائه ندهد نمی‌تواند قرارداد بازیکنان خارجی خود را ثبت کند. پرسپولیس اگر مدارک خود را به ما ارائه دهد می‌تواند قرارداد منشا را ثبت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار