بازدید 13721
۴
سرلشکر جعفری تشریح کرد:

ارتباط عربستان با عملیات تروریستی در ایران

فرمانده کل سپاه گفت: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، عربستانی‌ها علاوه بر حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.
کد خبر: ۷۰۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 12 June 2017
فرمانده کل سپاه گفت: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، عربستانی‌ها علاوه بر حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حامیان تروریست‌ها در منطقه اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی از اینها حمایت کرده و ما اطلاعات دقیق داریم که متأسفانه عربستان نیز ضمن حمایت از تروریست‌ها، انجام عملیات در ایران را از آنها مطالبه کرده است.

به گزارش فارس، طی روزهای اخیر تروریست‌های وابسته به داعش دست به دو اقدام تروریستی در تهران در حرم امام خمینی(ره) و در مجلس شورای اسلامی زدند که طی آن، 17 نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده و بیش از 50 نفر نیز مجروح شدند.

طی این عملیات پنج تروریست وابسته به گروهک تکفیری داعش نیز به هلاکت رسیدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۴
ولش كن بابا
كي بريم حج!؟
با سلام . متاسفانه کشور ما فقط میتواند بلحاظ گفتاری اینگونه اقدامات جنایتکارانه را محکوم کند و دراین سالها شاهد هیچگونه اثدام متقابلی از ایران نبوده ایم .
دیدید عادل الجبیر چه ترسیده بود و هنوز بدون اینکه کسی بهشون چیزی بگه گفته بود هیچ مدرکی دال بر دخالت عربستان در این کارها وجود نداره؟!
حالا هم فقط با حرف و حدیث و متاسفانه گفتن و ... چیزی عوض نمیشه. باید پاشون رو به مجامع بین المللی باز کنیم و با مظلوم نمایی ( مثل خودشون) عمل کنیم
خدا بخیر کند وقتی عربستان مستقیما در عملیات تروریستی نقس داشته ایا خدا راضی به این حج ایرانیان هست پس چطور عربستان امنیت ابرانیان را تضمین میکند وقتی عواملش عملیات ادم کشی در ایران راه میندازند ایا هنوز بابت حج پارسال حتی حاضر به یک عذرخواهی شد؟خدا خودش بخیر کند نمیدانیم قسم حضرت عباس.باور کنیم یا دم خروس را نادیده بگیریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان