بازدید 10152
۶

تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از مجلس

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از اتخاذ تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از ساختمان مجلس خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴ 12 June 2017
عضو هیئت‌رئیسه مجلس از اتخاذ تدابیر جدید امنیتی برای حفاظت از ساختمان مجلس خبر داد.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه برای پیشگیری از حوادث تروریستی در مجلس فضاهای جدید امنیتی تعبیه می‌شود، گفت: در بحث امنیت فیزیکی ورودی‌های مجلس تا چند روز آینده تغییراتی ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسات مکرری با دستگاه‌های امنیتی درباره تغییرات در بحث امنیت فیزیکی مجلس انجام  شده، ادامه داد: با شورای عالی امنیت ملی نیز رایزنی‌های لازم انجام شده و پیشنهاداتی نیز از سوی این شورا ارائه شده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه جلساتی نیز با مسئولان پدافندی کشور در همین زمینه برگزار شده و پیشنهاداتی نیز از سوی مسئولان آنها ارائه شده، افزود: در برخی از مکان‌های دیگر در کشور نیز که استراتژیک به حساب می‌آیند پیشنهاداتی ارائه شده تا ضریب امنیتی‌شان بالاتر برود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این پیشنهادات، نصب درب‌های آهنی برای مجلس است که در حال بررسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
بهتره که از همان در ورودی به محوطه مجلس دوربین های مدار بسته و دستگاه ایکس ری وصل شود،،اطاق کنترل در ساختمان مجلس باشد تا مراجعه کنندها با بهترین وجه قابل کنترل باشند
نترسید بابا کمی شجاع باشید
مگر از درب آهني داعش رد نيمشه!!!
برای ورود به تمام اماکنی که موقعیت امنیتی دارند باید یک اتاق و محفظه ای وجود داشته باشه که افراد ابتدا از درب ورودی اصلی وارد یک اتاق بسته شوند. این اتاق باید به نحوی باشد که یک درب ورودی و یک درب خروجی داشته باشد. این دو درب همزمان باز نشوند. افراد از ورودی وارد می شوند. درب ورودی بسته میشود. پس از بازدید فیزیکی اولیه از روش های غیر حضوری پس از تایید درب خروجی باز شود و افراد وارد محوطه اصلی بازرسی شوند.
باید بین محلی که ارباب رجوع باید از دستگاه ایکس ری عبور کند و نیروی های امنیتی کنترل یه فاصله مطمان باشه. در مجلس تو فیلم می بنیم که اصلا هیچ فاصله ای وجود نداره. بر فرض که در دستگاه چیزی دیده بشه یا آژیر بزنه فرصتی برای نیروی حفاظت نیست تا اقدامی بکنه. تروریست اصلا فیزیکی هم درگیر می تونه بشه. به نظر این دستگاه رو در مثلا اطاقکی با حفاظت شیشه ضد گلوله قرار بدهند و بیرون اطاقک حداقل دو یا سه نیروی امنیتی که هر دو سه ماه آموزش و تمرین خصوصاً تیراندازی دیده باشند جضور داشته باشند. اگر خدای نکرده تروریستی هم وارد بشه درون ان تطاقک حتی اگر هم اسلحه بکشه نتونه کار خاصی انجام بده. دیگه اینکه حتماً تک به تک وارد شوند نه اینکه هجوم بیارند برای ورود.به عنوان پیشنهاد بود.
نصب گیت های حفاظتی باسیستم روز و گذاشتن چندین گیت درمحوطه با درب ورود وخروج باتایید حفاظت ورمزبازبسته شود نه درراهرو وهمچنین ساختن 2یا3 گیت مسلح تیربارمخفی رو به محوطه بازنیزبسیارتاثیرخواهد داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل