بازدید 12093
دیلی میرور خبر داد:

ابوبکر بغدادی "احتمالا" به هلاکت رسیده‌است

یک روزنامه انگلیسی از احتمال کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حملات هوایی روز شنبه در سوریه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 11 June 2017
یک روزنامه انگلیسی از احتمال کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حملات هوایی روز شنبه در سوریه خبر داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیلی میرور از کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حملات هوایی سوریه خبر داد.

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود افزود: برخی گزارش‌های تایید نشده از سوریه از آن حکایت دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است.  

بر اساس این گزارش، برخی گزارش‌های تایید نشده در رسانه دولتی سوریه حکایت از آن دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است.  

روز شنبه در تمام مدت پایگاه این گروه تروریستی در رقه زیر آتش سنگین حملات بود و گزارش‌هایی که خبرگزاری اعماق، متعلق به گروه تروریستی داعش منتشر کرد از خسارات سنگینی که به آن‌ها وارد شده است، حکایت داشت.  

به دلیل حملات انتحاری که طرفداران داعش در سراسر اروپا انجام داده‌اند، برای کشتن ابوبکر بغدادی، سرکرده این گروه تروریستی، جایزه 20 میلیون دلاری تعیین شده است.

پیش از این هم گزارش‌هایی درباره کشته شدن بغدادی منتشر شده بود که هیچ کدام صحت نداشت.

اسنادی که در یک فیلم مستند منتشر شده است، نشان می‌دهد ابوبکر بغدادی در سال 2013 موفق شد در آخرین لحظات از دست نیروهای ویژه عراقی بگریزد. این موضوع زمانی افشا شد که نیروهای عراقی اعلام کردند ایاد جمیلی، معاون بغدادی، در یک حمله هوایی نزدیک مرز عراق با سوریه کشته شده است.

جمیلی که در زمان صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق یک مامور اطلاعاتی بود، در گزارشی که از تلویزیون عراق پخش شد به عنوان جانشین سرکرده گروه داعش و وزیر جنگ وی معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار