بازدید 15596

فرار دختر جوان از خانه با ۶میلیارد تومان

کد خبر: ۷۰۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 11 June 2017
دختر جوانی که ۶ میلیارد تومان پول پدرش در حسابش بود و قصد ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش را داشت از خانه فرار کرد. دو هفته قبل پدر و مادر دختر جوانی به نام مهسا به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و اعلام کردند دخترشان از منزل فرار کرده است.

به گزارش تسنیم پدر مهسا در اظهاراتش به محمد مهدی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: دخترم مهسا قصد ازدواج با پسری را داشت اما من و مادرش مخالف ازدواج او با آن پسر بودیم و نمی‌خواستیم دخترمان با غریبه ازدواج کند. من از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستم و در حساب دخترم ٦ میلیارد تومان پول داشتم، اکنون نیز از شما برای پیدا کردن دخترم کمک می‌خواهم.

پس از ثبت این شکایت تیمی از ماموران اداره آگاهی برای یافتن مهسا دست به کار شدند تا اینکه پدر مهسا بار دیگر در دادسرا حاضر شد و اعلام کرد ٦ میلیارد تومان از حساب دخترش برداشته شده که در تحقیقات مشخص شد اپن پول به حساب پسری ریخته شده که دوست خواستگار مهسا است. حساب مسدود شد. با حضور مهسا و پدرش در دادسرا، پدر مهسا گفت معلوم شد که با توجه به بازگشت دخترش، شکایتش را پس می‌گیرد .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴
وای چه خبر مهمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا چیکار کنییییییییییییییییییم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این همه پول از کجا آوردی که در حساب دخترت شش میلیلارد پول بود؟
خوش به حال دختره که پدرش بهش 6 میلیارد داده. واقعا آفرین به این خانواده. در اکثر نقاط ایران از دختر ها در خانه فقط کار میکشن و مجبورشون میکنن با مردی که ازخودشون 20 سال بزرگتره و هیچ علاقه ای به اون ندارن ازدواج کنن. در کل خانم ها موجودات ساده لوحی هستند و از نظر منطق و عقل در سطح پایین تری از آقایان قرار دارند و با زبان احساس به راحتی فریب میخورند. به داستان بالا توجه کنید تا متوجه حرفم شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
چقدر ساده ای شما دوست گرامی. این افراد برای فرار مالیاتی یا پولشویی ، بخشی از پول و درآمد خودشون رو در حساب افراد دیگه به خصوص بستگان درجه یک نگهداری می کنند.
سیامک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
واقعا از این مطلبی که نوشتی مطمئنی؟نمیگم اصلا نیست ولی اکثرا کجاش؟شاید یک درصد کل جامعه هم نشه
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
پس این مردهای ساده لوحی که گول این دخترها رو می خورن و می رن با مهریه های زیاد دختری رو عقد می کننو بعدش می فهمن که دختره فقط به خاطر پول
باهاش ازدواج کرده خیلییییییی عاقلن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
تاسف بار هست متنی که نوشتی اصلا خوندی
۶میلیارد در حساب دختر جوان؟شنیدی که میگن باد آورده رو باد میبره.ثروت باد آورده بدون زحمت اینطوری میپره
بعضی دخترها برای عشقشون هر کاری می کنند و بعضی ها با نامردی به عشقشون خیانت می کنند. کارش درست نیست ولی جسارتش قابل تحسینه
پدر عشق بسوزد كه در اورد پدرم.عشق با پول خريدني نيست.تو بيش از اين ميارزي
دختر خانم ۶ میلیارد پول را به حساب دوست خواستگارش ریخت . ادم چقدر میتونه ساده لوح و احساسی باشه واقعا یاد پینوکیو و گربه نره افتادم
بهتره یه کم عفت کلام رو رعایت کنی. ضمنا طبق کدوم امار به این نتیجه رسیدی که در اکثر نقاط ایران دخترها به زور با 20 سال بزرگتر از خودشون ازدواج میکنند.؟
تابناک جان آدرس ما را بده تا شاید دل این دختر خانم را گیر انداختیم و همای سعادت را بر سر خود بنشانیم.
این آقا صد در صد شهردار و مدیر دولتی نبوده چون اگه بود تو حساب دخترش فقط یه تومن پول بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی