بازدید 3303

تصویب یک فوریت لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت

کد خبر: ۷۰۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 11 June 2017
یک فوریت لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در خصوص تفکیک سه وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان و راه،‌ مسکن و شهرسازی مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد دولت و سازمان اداری و استخدامی دو فوریت لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت را در دستور کار خود داشته‌اند که پس از رای گیری با دو فوریت آن موافقت نشد، بر همین اساس یک فوریت این لایحه به رای گذاشته شد و با موافقت مجلس مقرر شد موضوع تفکیک سه وزارتخانه به شکل یک فوریتی مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این لایحه و در صورت موافقت مجلس به منظور توسعه بازرگانی داخلی و خارجی در اقتصاد کشور با تفکیک اهداف ماموریت‌ها و وظایف مربوط به امور بازرگانی وزارتخانه های صنعت،‌ معدن و تجارت و جهاد کشاورزی وزارت بازرگانی تشکیل می‌گردد.

همچنین به منظور تمرکز و ایجاد یکپارچگی در حوزه راه و حمل و نقل با تفکیک اهداف،  ماموریت‌ها و وظایف مربوط به امور راه و حمل و نقل از وزارت راه و شهرسازی،‌ وزارت راه و ترابری تشکیل می‌شود و به منظور ساماندهی امور جوانان و هماهنگ سازی اقدامات دستگاه های مسئول در حوزه جوانان سازمان امور جوانان با شخصیت حقوقی مستقل و وابسته به ریاست جمهوری ایجاد می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار