بازدید 6757
۲
سوژه
اینکه چرا یک مدیر برنامه یا همان ایجنت و دلال فوتبالی باید همواره در کنار تیم ملی باشد، به رختکن تیم ملی برود و در تمام سفرها با تیم ملی حضور داشته باشد، هنوز یک ابهام است.
کد خبر: ۷۰۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 11 June 2017
تیم ملی ایران مدتی است که مدیر رسانه‌ای ندارد و پس از جدایی محسن معتمدکیا، اژدر شهابی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در دو بازی آخر کارهای رسانه‌ای تیم ملی را انجام می‌داد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می رسد حالا که با تداوم لجبازی کی روش فرد جدیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای معرفی نشده ، شخصی پرتغالی به نام سانتوس به اتفاق فردی ایرانی به نام بامداد میرزایی کارهای مربوط به رسانه را انجام می‌دهد. 

درباره میرزایی هم حرف و حدیث زیاد است، او فرزند علی میرزایی مدیرعامل پرسپولیس در حدود دو دهه پیش است اما اینکه چرا یک مدیر برنامه یا همان ایجنت و دلال فوتبالی باید همواره در کنار تیم ملی باشد، به رختکن تیم ملی برود و در تمام سفرها با تیم ملی حضور داشته باشد، هنوز یک ابهام است.

 چه ارتباطی میان بامداد میرزایی و کارلوس کی‌روش وجود دارد که باعث می‌شود یک مدیر برنامه تبدیل به همه‌کاره رسانه ای و یا حتی برخی مسایل دیگر تیم ملی شود؟ چرا او مثل دیگر ایرانی اخراج نشده است؟ فدراسیون تا کی می خواهد دندان روی جگر بگذارد و این ماجراها را تماشا کند؟

این‌دلال‌فوتبالی؛اطراف‌تیم‌ملی‌وکی روش‌چه‌می‌کند؟
اشتراک گذاری
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
حالا چی شده،،،
میشه یه آمار از ترانسفرهای جدید فوتبالیستهای ایرانی ها بدین!!!

خوب این لژیونرهای جدید کجان،،،

اصلا کی برا اینا پول خرج میکنه؟؟؟
چرا الکی موج منفی میفرستین؟

.
irani
|
Canada
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
هیچ ابهامی هم نیست
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی
آخرین اخبار