بازدید 4138

پیش‌بینی هوا درطی سه روز آینده

کد خبر: ۷۰۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 08 June 2017
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در قالب مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در قالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. البته در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از ارتفاعات جنوبی گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پدیده افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: بعد ازظهر روز شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

وظیفه همچنین اظهار کرد: روز پنجشنبه و روز شنبه از بعدازظهر برای برخی نقاط جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از شرق و جنوب کشور به ویژه در زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی پایتخت برای امروز گفت: امروز هوای تهران صاف و در اوایل شب همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین بیشینه دمای امروز 37 و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد است. در روز جمعه نیز هوای تهران صاف همراه با وزش باد گهگاهی است و حداکثر دمای هوا 36 و حداقل آن 25 درجه سانتیگراد خواهد بود. برای روز شنبه نیز همین وضعیت پیش بینی می‌شود. البته در روز شنبه حداکثر دما 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان