بازدید 4024
۱

طرح تفحص از نحوه اجرای هدفمندی‌یارانه‌ها درمجلس

کد خبر: ۷۰۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 07 June 2017
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است.

به گزارش تسنیم، سیدحسن حسینی‌شاهرودی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد و گفت: این طرح هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی مصوب و برای رسیدگی در صحن علنی به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی با بیان اینکه در این تحقیق و تفحص به دنبال حل اختلافات درباره درآمدها و هزینه‌ها در بخش یارانه‌ها هستیم، افزود: دولت و مجلس در بخش درآمدی‌ یارانه‌ها اختلافاتی دارند که باید با بررسی کارشناسانه این موضوع حل‌ و فصل شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برای بررسی‌های کارشناسانه باید تحقیق و تفحصی از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، وزارت اقتصاد و امور دارایی و وزارت نفت و دستگاه‌های مرتبط با بحث یارانه‌ها کلید بخورد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس اضافه کرد: هیئت‌رئیسه مجلس باید این طرح را در نوبت صحن علنی مجلس قرار دهد تا نمایندگان درباره کلید خوردن این تحقیق و تفحص نظر بدهند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
شمارا به خدا دست از این یارانه بر دارید برگردید به قبل از سال 84 مر دم نه یارانه می خواهند نه این گرانی .یارانه بدهید بهکسانی بدهید که همه قیمتها را برگردانید ....مردم بدبخت شدند گرسنگی پدر وما د ر سرش نمی شود جوانها بیکار دست به هرکاری می زنند وبی سرپناهی بی مسکن بودن .بی پولی .گرانی ..نان ..نان ... نان 2000 هزار تومان ان هم بی کیفیت که با خوردنن ان بیمار می شویم ...نمی شود با این گرانی خورد ...چرا انهایی که سیر هستند به فکر مردم نیستند ..تا کاری به دست این مملکت ندادید یک فکری بکنید..نگوید ایکاش ..........
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی