بازدید 4214

حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی

کد خبر: ۶۹۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 30 May 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در ورامین خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارخانه تولید رنگ و تینر در ساعت 9:44 امروز به آتش نشانی تهران اطلاع داده شده و از آتش نشانان تهرانی درخواست شد تا با عنوان نیروی کمکی به این محل اعزام شوند.

ملکی با بیان اینکه با موافقت معاونت عملیات یک ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی فوماتیک و کف به محله حادثه واقع در شهرک صنعتی سالاریه در حوالی چرمشهر ورامین اعزام شد، گفت: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که حریق در سه سوله این کارخانه رنگ و تینر رخ داده و در مجموع 1500 متر مربع از این سوله‌ها شعله ور هستند و شعله‌های آتش نیز در حال سرایت به اماکن مجاور است.

ملکی با بیان اینکه دو سوله مملو از رنگ و تینر بود اظهار کرد: سوله دیگر نیز انبار نگهداری از مواد تولید شده بود که همین موضوع عملیات آتش نشانان را با سختی‌های زیادی روبرو کرده بود اما عوامل آتش نشانی عملیات خود را از چند جهت آغاز کرده و مدتی بعد موفق به جلوگیری از توسعه آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه مدتی بعد آتش نشانان شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفاء کردند، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 12:20 به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل آتش نشانی شهرک صنعتی سالاریه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت ادامه داد: علت حادثه از سوی عوامل آتش نشانی سالاریه بررسی و اعلام خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها