بازدید 4707

درخواست یک اصلاح‌طلب برای پایان دعواهای پسا انتخاباتی

کد خبر: ۶۹۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 30 May 2017
یک نماینده اصلاح طلب سابق مجلس گفت:  مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای، چهر مثبت و موجه بیش از پیش ایران را در عرصه جهانی کلید زدند. ملت و منتخب ملت را پی در پی، آماج حملات ناجوانمردانه قرار ندهید.

به گزارش «تابناک»، کمال الدین پیرموذن، نماینده سابق مجلس و فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: رئیس جمهور مملکت تبلور اراده ملت است و با این اعتبار، توهین به رئیس جمهور توهین به ملت است.

بی حرمتی به ساحت خوبان قشنگ نیست
باورکنید، پاسخ آیینه سنگ نیست

مردم چون به مردم سالاری دینی برای اعتلای اسلام و ایران باور دارند،  با عزمی متوکلانه رئیس جمهور را برگزیدند، اميدمردم را نگيريد.

قانون اساسی به عنوان مهم ترین میثاق ملی، بایستی بجد  مدار رفتار هم صاحب منصبان باشد و نبایستی، بدون استناد به قانون اساسی، برداشت یا ظهاراتی داشت تا کام ملت تلخ گردد.

با بی مهری و بی اعتنایی به خواست و مطالبات مردم و یا تخریب و  تخطیه  ملت و چهره های محبوب آنان، نباید به سرمایه ارزشمند اجتماعی کشور آسیب برسانیم.
نبایستی با مطلق گرایی، انحصارگرایی، زیر سوال بردن ملت، خود حق پنداری و گروه خود را در جایگاه حق دیدند، دلسردی ملت و دیگران را فراهم آورد.

مردم خسته از دعواهای سیاسی بی حاصل و تخریب های زمان مبارزات انتخاباتی و برخوردهای رادیکالی به آرامش خیال نیاز دارند. در هیاهوی دعواهای جناحی اشخاص حقوقی، صدای مردم شنیده نمی شود و توسعه کشور فراموش می شود.

همه قدرت نظام ایران اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است و هر اظهارات و اقدامی که به شکاف میان نظام و مردم بیانجامد، ضربه ای به منافع نظام و کیان است.
رای سخن خاموش ملت است همه بایستی، اذهان خود را متحول و به رای اکثریت جامعه، توجه کافی و وافی معمول دارد.

مردم انتظار دارند منتخبین آنان با برخورداری از سیاست های حمایتی سایر صاحب منصبان حکومت، موقعیت محیطی و اجتماعی بهتری را برای آنان فراهم کنند.
مردم تنها مشروعیت نیستند، بلکه آنان منشا اآگاهی، دانش، پیشرفت و اطلاعاتند.

مشاركت جدي مردمي ، رگ حياتي استراتژي توسعه است .مردم را باور کنید و در حقشان بی مهری نکنید تا با مشارکت همه جانبه مردم، کشور پرشتاب توسعه يابد✅كمال الدين پيرموذن
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان