بازدید 6211
واکنش

منصوریان: عذر می خواهم،شکست تلخی بود

دو سه مصدوم در این بازی داشتیم و یکی دو بازیکن هم در اواسط بازی مصدوم شدند. مجبور شدیم سیستم تیم را تغییر دهیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان و خودمان راضی نیستم. از هواداران عذرخواهی و سعی می‌کنیم برای فصل بعد با آوردن چند بازیکن در طراز بین المللی، این تیم را به نقطه بالاتر برسانیم.
کد خبر: ۶۹۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹ 30 May 2017
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست سنگین برابر العین، این باخت تاریخی را تلخ توصیف کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان پس از شکست 6 بر یک استقلال مقابل العین امارات و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه شکست تلخی بود. دو سه مصدوم در این بازی داشتیم و یکی دو بازیکن هم در اواسط بازی مصدوم شدند. مجبور شدیم سیستم تیم را تغییر دهیم. در مجموع از عملکرد بازیکنان و خودمان راضی نیستم.
 
وی افزود: در جریان بازی هرچه تلاش کردیم به بازی برگردیم، شرایط سخت‌تر می‌شد. العین تمام نیروهایش را داشت و ما می‌دانستیم بازی سختی داریم. از هواداران عذرخواهی و سعی می‌کنیم برای فصل بعد با آوردن چند بازیکن در طراز بین المللی، این تیم را به نقطه بالاتر برسانیم. باید توکل‌مان به خدا باشد و بیشتر تلاش کنیم. العین خیلی خوب بازی کرد و به آنها هم تبریک می‌گویم.
 
منصوریان در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داور بازی خوب بود و خوب قضاوت کرد. در بعضی نقاط عملکرد ما ضعیف بود که به این نتیجه بد دست پیدا کردیم. امروز بهتر از داور، تیم العین بود که خوب عمل کرد.

منصوریان: شکست تلخی بود 
سرمربی استقلال ادامه داد: تیم ما بسیار جوان است. اکثر بازیکنان ما سن پایینی دارند. ما سه بازیکن بالای 30 سال امروز در زمین داشتیم و خیلی از بازیکنان ما زیر 24 سال بودند. کار کردن با تیم جوان می‌تواند تبعات داشته باشد. متاسفانه یکی دو بازیکن با تجربه مان را امروز نداشتیم. سخت بود بعد از گل دوم تیم را جمع کردن. وقتی تیم جوانی را هدایت می‌کنیدف امکان دارد که اتفاقات عجیب و غریب هم رخ دهد. امروز یکی از بدترین روزهای ما در سال گذشته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
خبری از طبل زنی کل خانو و رحمتی ن این هم سند 666666666666666666تاییی شدن 6در 4 ها هههههههورا پرسپولییسس توی اوج بیی نظمی 3تا دوسال پیش از الهلال خورد کل خان بادوک 666666666666
کچل
آقای منصوریان مسئولیت پذیر باش و اسعفاء بده
اقای منصوریان ترا خدا بیا از عملکرد خودت و تیم راضی باش/پ
به نظر من به عنوان یکی از هواداران استقلال؛
بهترین نشانه عذرخواهی آقای منصوریان استعفا از سرمربیگری این تیم هست
ایشان در حد استقلال نیست . و نه جامی در داخل خواهد آورد و نه در آسیا
اکثر ما مثل علی منفوریان هستیم ، با یک غوره سردی و با یک مویز گرمی! در فوتبال ایران مثل بقیه کارهایمان ، تخصص
و تجربه و مشورت با متخصصان ، سالهاست فدای منیت و خ ... متکبران تازه به دوران رسیده شده .
شیش تایی عزیز
تو نبودی هفته پیش گفتی پرسپولیس تیم دوم پایتخته ؟شیش تایی عزیز
وقتی ۶ گل می خوری،یعنی دست شما برای حریف رو بوده و شما هم نتوانسته اید،تاکتیکی را،حتی برای نیمه دوم که بنام نیمه مربیان است را بکار بگیرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست