بازدید 6981

نجات معجزه‌آسا از یک تصادف شدید

وقوع تصادف شدید میان دو دستگاه خودرو سبک در جاده مخصوص کرج گرچه موجب آتش سوزی هر دو خودرو و واژگونی یکی از آنها شد، اما سرنشینان خودروها به شکل معجزه آسایی نجات یافتند.
کد خبر: ۶۹۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ 27 May 2017
وقوع تصادف شدید میان دو دستگاه خودرو سبک در جاده مخصوص کرج گرچه موجب آتش سوزی هر دو خودرو و واژگونی یکی از آنها شد، اما سرنشینان خودروها به شکل معجزه آسایی نجات یافتند.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز شنبه وقوع یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه ۱۰۴ و ۹۸ را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه جاده مخصوص کرج، نرسیده به بزرگراه شهید ستاری اعزام کرد.
 
حمیدرضا یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر به ایسنا گفت:‌پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو وانت مزدا در حال حرکت در مسیر بوده‌اند که به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کرده که براثر این حادثه خودرو وانت واژگون شده و هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه علیرغم شدت حادثه، خوشبختانه سرنشینان هر دو خودرو به شکل معجزه‌آسایی و بدون آسیب دیدگی از اتاقک وسایل نقلیه خارج شده بودند، گفت: عوامل آتش‌نشانی بلافاصله اقدام به ایمن سازی محل و اطفای شعله‌های آتش‌کردند.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش نشانان پس از اطفای کامل حریق و ایمن‌سازی محل، دو خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال داده و با تحویل محل حادثه به پلیس راهور برای بررسی علت حادثه، به عملیات خود خاتمه دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار