بازدید 5266

۶ مصدوم بر اثر انفجار کوره در کارخانه فولاد بویراحمد

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از احتراق و انفجار در کوره کارخانه فولاد بویراحمد و مصدوم شدن ۶ تن از کارگران این کارخانه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 22 May 2017
غلام محمد زارعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به انفجار در کوره ذوب کارخانه فولاد بویراحمد گفت: در حین انجام کار به دلیل خستگی و یا اشتباه سهوی قطعه ای غیر از فلزی که در کوره ذوب می شود در کوره قرار گرفته و باعث شده است که کوره دچار احتراق و انفجار شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: این حادثه منجر به مصدومیت شدید و سوختگی 6 نفر از کارگران شده که این افراد به سرعت به بیمارستان های شیراز و اصفهان منتقل شدند و کار درمان آن ها پیگیری می شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس،تصریح کرد: به دلیل شدت جراحات و سوختگی حال برخی از مجروحان حادثه وخیم است و امیدواریم که شاهد تلفات جانی در این حادثه نباشیم.

زارعی با ابراز اینکه 200 نیرو در شیفت‌های متفاوت در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند، گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار و روند تولید متوقف شده است و میزان خسارات وارده به کارخانه نیز در حال بررسی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شوای اسلامی خاطرنشان کرد: کارخانه فولاد بویراحمد ،ضایعات فلزی را تبدیل به شمش می کند که در حین انجام این فرآیند اگر دقت لازم نشود؛امکان بروز حادثه وجود دارد.

گفتنی است؛کارخانه فولاد بویراحمد تنها کارخانه فولاد استان کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه 200 هزار تن شمس فولاد نقش مهمی در توسعه استان دارد و زمینه اشتغال بیش از 250 نفر را فراهم کرده است.فاز یک مجتمع فولاد بویراحمد با اشتغال‌زایی مستقیم 582 نفر در سال 82 کلنگ زنی و در سال 88 به بهره‌برداری رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار