بازدید 5043

دستگیری ۵۰ نفر به اتهام تخلف انتخاباتی در گلستان

کد خبر: ۶۹۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 20 May 2017
رییس دادگستری کل گلستان از دستگیری 50 نفر به اتهام تخلف انتخاباتی دراستان خبر داد و گفت: از این تعداد 20 نفر بازداشت بوده و 30 نفر آزاد شده اند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام روز شنبه دادگستری به ایرنا هادی هاشمیان اظهارداشت: بیشتر این تخلفات مربوط به نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و هواداران آنها بود.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان گلستان با بیان اینکه به تخلفات انتخاباتی این افراد رسیدگی خواهد شد، افزود: ازدحام هواداران نامزدها جلوی شعب اخذ رای، حضور نامزدهای شورای شهر و روستا در نزدیکی محل های رای گیری و تبلیغات در روز انتخابات بیشترین تخلف های دیروز بود.

وی همچنین از حضور حماسی مردم استان گلستان پای صندوق های رای قدردانی کرد گفت: همچون دوره های گذشته ، روز 29 اردببهشت هم انتخابات استان در فضایی آرام، بانشاط و سالم برگزار شد.

هاشمیان اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب با پایان انتخابات باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه به رییس جمهور منتخب برای اداره بهتر کشور کمک کنند.

در روز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی، شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان گلستان فعال بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل