بازدید 3415

رئیسی:‌امروز کشور به یک‌دولت جهادی و انقلابی نیاز‌دارد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری گفت: دولت فعلی برجام را پیش پرداخت کرد اما هنوز بهای آن را دریافت نکرده است و باور ما این است که امروز کشور با همه داشته‌های خود به یک دولت جهادی و انقلابی نیاز دارد.
کد خبر: ۶۹۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 17 May 2017
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به برخی ادعاها و ارعاب دولت نسبت به رقبای خود در انتخابات پیش رو گفت: چرا آقایان اینگونه با جامعه برخورد می‌کنند، مگر آزادی به دختران و زنان و جوانان را من و شما دادیم که بخواهیم از آنان بگیریم؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش در جمع پرشور هواداران خود در سالن الغدیر سمنان اظهار داشت: هنر دولت باید این باشد که نگذارد آزادی مردم را هیچ فردی به هم بزند. چرا اینگونه با مردم سخن می‌گویند؟

وی با بیان اینکه دولتی‌ها مردم را از دیوار کشیدن در پیاده‌روها در صورت پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی می‌ترسانند، تصریح کرد: ما بین چپاول‌گران و احقاق حقوق مردم دیوار می‌کشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه دولت فعلی و حجت‌الاسلام روحانی توان نقد کردن چک برجام را ندارد، گفت: دولت فعلی برجام را پیش پرداخت کرد اما هنوز بهای آن را دریافت نکرده است و باور ما این است که امروز کشور با همه داشته‌های خود به یک دولت جهادی و انقلابی نیاز دارد.

رئیسی با بیان اینکه انقلابی بودن به معنی احساسی بودن نیست، بیان کرد: انقلابیون بزرگ امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستند و امروز انقلابی بودن به معنی آن است که منافع آینده کشور را نیز ببینید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر