بازدید 7388

روحانی: مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند

کد خبر: ۶۹۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 15 May 2017
رییس‌جمهور گفت: مردم ایران جمعه یا راه عقلانیت را انتخاب می‌کنند یا راه خرافه.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در سالن شهید رسول حسینی گفت: مردم غیور و فهیم استان سر سبز مازندران! مرزداران شمال ایران! شما در سال ۹۲ در ساری قیام بزرگی برپا کردید و با حضور در مسجد جامع همدان این پیام را دادید که می‌خواهید اعتدال و اصلاحات باید پیروز شود.

او ادامه داد: آن روز گفتید می‌خواهید راه آرامش و اعتدال انتخاب شود. امروز بحث انتخاب میان چند نفر مطرح نیست بلکه بحث دو نوع تفکر است. مردم ایران یا راه تقابل با دنیا را انتخاب می‌کنند یا راه تعامل؟ مردم ایران یا راه عقلانیت را انتخاب می‌کنند یا راه خرافه. مردم ایران یا شعار را انتخاب می‌کنند یا برنامه و عمل. مردم می‌خواهند یا به سال ۹۱ بگردند یا به پیش بروند.

روحانی گفت: مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند. قاضی حکم صادر می کند و حکمش را ابلاغ می‌کند. وکیل از مردم دفاع می کند. انتخاب با خودتان است.

رریس‌جمهور تاکید کرد: آن زمانی که نتوانستیم از حقوق ملت ایران به خوبی دفاع کنیم، ایران را در حصر و محاصره قرار دادیم. آیا راه دفاع از ملت ایران سخن درشت گفتن بود یا با تعقل حل مشکل کردن؟ سازمان ملل و شورای امنیت و ملت ایران که همانند، پس چه چیزی عوض شده؟ نحوه استفاده از قدرت ملت ایران در برابر جهان. ملت ایران توانمند، قدرتمند و مقاوم است. اما کسانی هم باید باشند که قدرت ملت را در مجامع جهانی نقد کنند. با استدلال و حقوق و قانون سخن بگویند.

او با بیان اینکه جمعه روز انتخاب است، گفت: آیا می‌خواهیم دوباره دیوار ساخته شود یا پل بسازیم؟ آیا می‌خواهیم از اعتماد و دین مردم برای قدرت و سیاست استفاده کنیم یا از قدرت و سیاست برای دین استفاده کنیم؟ مردم در روز جمعه تصمیم خودشان را با آرایشان اعلام خواهند کرد.

رییس‌جمهور تاکید کرد: استان مازندران باید دروازه ارتباط ما با شمال و شرق و غرب جهان باشد. ما معتقدیم که راه ارتباط با جهان از شمال ایران بگذرد. ما در همه استان‌های شمالی راه ارتباط با جهان را گشایش خواهیم داد. مردم، انتخاب با شماست. آنچه در گذشته بود، بازار واردات برای دنیا بود. اگر می‌خواهید ایران بازار واردات برای جهان باشد به دیگران رای بدهید. اگر می‌خواهید مرکز صادرات باشیم، راه اعتدال را برگزینید.

روحانی گفت: تراز تجاری ما در دو دولت قبلی ۳۰ میلیارد دلار منفی بود. الان دوسال است که تراز تجاری ما مثبت شده است. یعنی روز به روز صادرات بیشتر می‌شود. آیا می‌خواهیم واردکننده برای استان مازندران باشیم یا استان مازندران صادرکننده برای کشورهای شمالی دریای خزر باشد؟ آیا می‌خواهید راه ارتباط با جهان را ادامه دهیم یا راه‌ها را ببندیم؟

او یادآور شد: دولت یازدهم معتقد بود اتصال مردم ایران با مازندران سرسبز باید سهل و آسان شود. ارتباط مازندران با قلب کشور باید آسان‌تر شود. در جاده‌های هراز، چالوس و فیروزکوه قدم‌های مناسبی را برداشتیم. راه فیروزکوه تا چندماه دیگر به اتمام می‌رسد، راه هراز تا دوسال دیگر و راه چالوس تا آخر دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۲
دولت این آقا هم هیچ تدییری ندشته
واقعا که
عجب حرفایی؟؟ ادم خوشش می اد.
ممنون
روحانی روجانی
دقیقا منظورش از حرف چیه؟؟؟؟؟
تا 1400 فقط روحانی
اوه اوه....آقای روحانی این چه حرفیه!!!!!!
خوب قاضي بالاتر از وكيله
مطمئنا قاضی به عدالت نزدیک تر است
واقعا بعد از مدتها آقای روحانی یه حرف حساب زد
دقیقا آقای روحانی درست گفت!
روحانی زده به سیم آخر
هم قاضی ها و هم وکلا
به شخصه دیدیدم منافع بعضی وکیل ها تو اختلاف مردم هست
اوج استیصال و درماندگی یک کاندیدا.....
عقل حکم میکنه عدالت قاضی بالاتر از وکیله
اقای روحانی خودتان فرمودین ما قیم نمی خواهیم.
قاضی و و کیل هر کدام یک بال از بال های فرشته عدالتند.
قاضی از حق دفاع می کند ولی وکیل از کسی که پول میگیره، چه حق باشد چه باطل .
وکیل پول میگیرد وکالت قبول میکند
ماباعلی هستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار