بازدید 2385
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری؛

قرارداد مشارکت با نفتکش ایران و کشتیرانی امضا شد

نعمت زاده از قرارداد مشارکت با نفتکش ایران و کشتیرانی خبر داد و گفت: با همکاری و تعاملی که با شرکت نفتکش ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شده از تمام توان صدرا و ایزو ایکو استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 14 May 2017
نعمت زاده از قرارداد مشارکت با نفتکش ایران و کشتیرانی خبر داد و گفت: با همکاری و تعاملی که با شرکت نفتکش ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شده از تمام توان صدرا و ایزو ایکو استفاده خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری در حاشیه امضای قرارداد مشارکت همزمان با تاسیس شرکت مشترک ساخت و تعمیر کشتی های پهن پیکر فیمابین اظهار کرد: شرکت های ایزو ایکو و صدرا در گذشته از تمام توانشان بهره برداری نمی‌شد اما با همکاری و تعاملی که با شرکت نفتکش ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شده از تمام توان صدرا و ایزو ایکو استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت های ذی‌ربط در صنعت کشتیرانی در گذشته به صورت انفرادی و با حداقل توان فعالیت می‌کردند، افزود: اگر دستگاه های اقتصادی با تعامل و حل و فصل اختلافاتشان میان خود به فعالیت بپردازند، نتایج مطلوبی مانند این قرارداد به سرانجام خواهد رسید.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: در این قرارداد مقرر شد تا تعمیرات و ساخت کشتی تا حد توان در داخل کشور انجام شود و تأمین مالی از طریق کشور های خارجی صورت گیرد.

منصور معظمی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در راستای امضا این قرارداد گفت: روحیه تقابل میان شرکت های ذی‌ربط داخلی به روحیه تعامل مبدل شده و برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت های داخلی در این قرارداد منعقد گردیده است.

وی با اشاره به اینکه این قرارداد نتیجه هشت ماه مذاکره فشرده است، ادامه داد: این قرارداد یک مشارکت چهار جانبه‌ میان نفتکش ایران، سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ایدرو و دو شرکت خارجی با استفاده از ظرفیت های داخلی و تامین مالی از سوی دو کشور خارجی است که این امر موجب افزایش صادرات در آینده ای نه‌چندان دور خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست