بازدید 5322

واکنش بهزیستی به اظهارات یک نامزد انتخابات

در سال 94، دولت لایحه حقوق افراد دارای معلولیت را به مجلس شورای اسلامی ارائه داد و در آن، 40درصد افزایش حداقل حقوق را برای افراد دارای معلولیت تعیین کرد.
کد خبر: ۶۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 14 May 2017
رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر حمایت دولت از افزایش مستمری مددجویان گفت: افزایش سه برابری مستمری مددجویان که از مدت ها قبل از سوی دولت یازدهم پیگیری و اکنون اجرایی شد، مساله ای نیست که به خاطر تبلیغات بتواند طی دو ماه انجام شود.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه افزود: سال گذشته در مصاحبه ای که با روزنامه همشهری داشتم، اعلام شد که دولت از افزایش مستمری مددجویان حمایت می کند؛ من به عنوان رئیس سازمان بهزیستی، نماینده دولت بودم و با سازمان مدیریت و برنامه ریزی این لایحه را به مجلس شورای اسلامی، ارائه دادیم.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر این، قرار بود لایحه مساعدت های اجتماعی در گستره ای وسیع تر به مجلس شورای اسلامی ارائه شود و مسائلی مانند مسکن و اشتغال را در برگیرد.
 
وی با بیان اینکه دولت در رابطه با مستمری و توانمندسازی مددجویان، حمایت های لازم را انجام داده است، ادامه داد: در سال 94، دولت لایحه حقوق افراد دارای معلولیت را به مجلس شورای اسلامی ارائه داد و در آن، 40درصد افزایش حداقل حقوق را برای افراد دارای معلولیت تعیین کرد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در لایحه حقوق افراد دارای معلولیت که از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده، سازمان برنامه و بودجه مکلف به پرداخت 40درصد - نه 20 درصد - حداقل حقوق به مددجویان است.
 
به گزارش ایرنا، سیدابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدها (روز جمعه) گفته بود آقای روحانی می‌گوید که درآمد مستمری بگیران را سه برابر افزایش داده است؛ ما می‌گوییم اگر این کار لازم بود، چرا زودتر انجام ندادید.
 
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه این هفته (29 اردیبهشت) در سراسر کشور برگزار می شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی